Ja maar het hoort zo. Die ander doet het ook....quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Kerstkaarten![]()
Mensen die je het hele jaar niet spreekt moet je wel ineens een kaartje sturen omdat het kerst is. Blijkbaar zijn ze niet interessant, want je spreekt ze nooit.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:32 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb ook nog een kaart voor je.
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen!
Vind ik ook raar, want als je elkaar zo interessant vond sprak je elkaar wel wekelijks ofzo. Maar nee, nu het ineens kerst is moet iedereen schijnheilig kaartjes naar elkaar sturen. En die moeten dan allemaal zichtbaar in huis worden opgehangen zodat de buren kunnen zien hoeveel mensen jij wel niet kent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het hoort zo. Die ander doet het ook....
Heel goed verwoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, want als je elkaar zo interessant vond sprak je elkaar wel wekelijks ofzo. Maar nee, nu het ineens kerst is moet iedereen schijnheilig kaartjes naar elkaar sturen. En die moeten dan allemaal zichtbaar in huis worden opgehangen zodat de buren kunnen zien hoeveel mensen jij wel niet kent.
Net alsof het aantal ontvangen kerstkaarten een graadmeter voor geluk in het leven is
quote:
De TNT heeft het wel nodig, al die kaarten.... Anders vallen er ontslagen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:58 schreef vosss het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten en ik weet zeker dat ik er zelf toch weer een boel krijg.
Volgens mij snappen de mensen het gewoon nog steeds niet.
Oplossing: Installeer OpenOffice. Dan kun je alsnog de adressen intikken en laserprinten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben deze klacht nog niet tegengekomen. Daarom maak ik 'm maar even:
De pepernoten liggen in kilozakken in de aanbieding in de supermarkt.... De kerstballen en -slingers hangen al door de hele winkel heen, de kerstmuziek schalt weer uit de luidsprekers.... Dus het is tijd om sociaal te gaan doen en iedereen de allerbeste wensen te wensen, en een gelukkig nieuwjaar alvast ook enzo.
Dus.....tientallen zoniet honderden kaartjes beschrijven. Eerst al op jacht naar kerstkaartjes (niet moeilijk doen, gewoon iedereen dezelfde, in voordeelpakken van 10 stuks). En shit postzegels vellen moeten ook weer. pvd ze zijn alweer duurder geworden die zegels.
En dan het ergste: het schrijven.
Ik heb mijn Excel sheet ook nog niet op orde dus ik moet alle adressen nog met de hand schrijven ipv even op etikettenvellen de adressen te laserprinteren.
stiekem is het natuurlijk hartstikke tof kaartjes te krijgen![]()
TNT heeft het sowieso al moeilijk, maar dat komt ook omdat de postmarkt open is gegooid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De TNT heeft het wel nodig, al die kaarten.... Anders vallen er ontslagen.
Zulke mensen leven echt buiten de werkelijkheid...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Ensaf het volgende:
Nee, dan mensen hun hele hyvesvriendenlijst in één keer een bericht sturen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Kerstkaarten![]()
Mensen die je het hele jaar niet spreekt moet je wel ineens een kaartje sturen omdat het kerst is. Blijkbaar zijn ze niet interessant, want je spreekt ze nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |