Ja inderdaad!quote:
Vrouwen die shag roken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat heb ik een keer met shag gehad, drukte ik op de knop voor zware shag.
Nou, dat was niet lekker roken hoor.
Shag is lekkerder dan sigaretten. En ik rook nooit op straat. Dus dat is wel weer netjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
Mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die roken.
Gooi je geld dan gelijk in de container.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die roken.
Mensen die alleen maar afgeven op rokers vind ik nog veel erger.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die roken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die roken.
Ik geef ook af op kutsjonnies en anita'squote:Op zaterdag 12 december 2009 11:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar afgeven op rokers vind ik nog veel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tip?quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dan maar "retour geld" drukken en dan per ongeluk Winston indrukken...
Zie daar: een pakje Winston kankerstokjes.
Vorige week precies hetzelfde, maar toen had ik Pall Mall ingedrukt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Een tip?
Goede manier om het juiste merk te krijgen:
1. Zoek op de automaat de knop op waarvan het plaatje het meest lijkt op het merk dat jij wilt bestellen.
2. Breng je vinger naar die knop en niet naar een andere knop.
3. Beweeg je vinger langzaam naar voren totdat je de knop raakt.
4. Controleer of je je vinger op de juiste knop hebt. De juiste knop is degene met het plaatje van de sigaretten die jij wilt.
5. Alleen met je vinger op de juiste knop: Verhoog de drukkracht net zolang totdat je de knop indrukt.
Foute manier:
Geld in de automaat gooien, dronken tegen de automaat aan vallen en dan een topic openen omdat je de verkeerde sigaretten kreeg.
En moraliserende afsluiting: De enige goede knop op de sigarettenautomaat is de geld-retour-knop.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Een tip?
1. Zoek op de automaat de knop op waarvan het plaatje het meest lijkt op het merk dat jij wilt bestellen.
4. Controleer of je je vinger op de juiste knop hebt. De juiste knop is degene met het plaatje van de sigaretten die jij wilt.
5. Alleen met je vinger op de juiste knop: Verhoog de drukkracht net zolang totdat je de knop indrukt.
Foute manier:
Geld in de automaat gooien, dronken tegen de automaat aan vallen en dan een topic openen omdat je de verkeerde sigaretten kreeg.
En moraliserende afsluiting: De enige goede knop op de sigarettenautomaat is de geld-retour-knop.
Lees jij wel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Een tip?
Foute manier:
Godver, je valt me sinds een paar dagen op met grappige posts, held!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Een tip?
Foute manier:
Camel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Chesterfield![]()
Winston
Pall MallCamel
Hoiquote:
Ja jatten is eigenlijk beter.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik rook Luckies en ik trok paar maanden terug per ongeluk lucky strike shag![]()
![]()
Jatten is nog erger.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jatten is eigenlijk beter.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Chesterfield![]()
Winston
Pall MallCamel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |