SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
www.surfthechannel.com/show/71.html kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:42 schreef Elixabete het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAAAAA: http://www.surfthechannel.com/show/71.html
geen last van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
www.surfthechannel.com/show/71.html kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken.
Waarom bent u naar deze pagina geleid?
Tijdens onze tests heeft www.surfthechannel.com/show/71.html geprobeerd ongeoorloofde wijzigingen op onze test-pc aan te brengen door een kwetsbaarheid in de beveiliging van de browser uit te buiten. Dit is een ernstig beveiligingsrisico dat tot een infectie van uw computer kan leiden.
McAfeequote:Op zaterdag 12 december 2009 03:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
geen last van.
Alle afleveringen staan er wel op
(AVG zeker?)
Vrouwen en humorquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:48 schreef Bortecinem het volgende:
Behalve Stewie () is het maar een saaie tekenfilm.
Ik zou het er graag met je over hebben, ware het niet dat het niet bestaatquote:
Captain, we've reached gay level five.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vrouwen, een klacht an sich.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Captain, we've reached gay level five.
en nu?quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Captain, we've reached gay level five.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:13 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik zou het er graag met je over hebben, ware het niet dat het niet bestaat
No spang mammiequote:
Ik zou Meg wel doen, lekker lelijk vies wijf die niets kan weigerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:58 schreef IJsblock het volgende:
Ik vind Lois best wel een geil wijf......
Dat, en de Flavor Wavequote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Penisbaard het volgende:
Samen met Southpark het enige Amerikaanse wat ik echt kan waarderen
En die alien verkleed zich ook wel eens als geile hoer!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
american dad heeft pas een geil en lekker wijf
Ik vind American Dad echt slecht getekend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
american dad heeft pas een geil en lekker wijf
Ook 1 van mijn favoriete stukjes ja, dat stemmetjequote:
Die van 'So hows your novel going?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ook 1 van mijn favoriete stukjes ja, dat stemmetje
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van 'So hows your novel going?
Toch is het grappigquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
als je het script goed bekijkt zie je dat het als los zand aan elkaar hangt
de ene willekeurige uitwisselbare grap na de andere
En toch lachen hequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:20 schreef Teezie het volgende:
Door hun hilarische grappen voel ik me niet-grappig
Klacht: Family GuyDit topic bewijst dat je inderdaad niet grappig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ik zou dat meidje dat meg inspreekt wel doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Family Guy
[..]
Ik zou Meg wel doen, lekker lelijk vies wijf die niets kan weigeren![]()
Wie? Naam? Pics?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Daanus het volgende:
[..]
ik zou dat meidje dat meg inspreekt wel doen![]()
Zeker weten!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Daanus het volgende:
[..]
ik zou dat meidje dat meg inspreekt wel doen![]()
Weet ik ook meteen weer wat er na 'Lucky there's a man who' komtquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Lois: It seems today,
That all you see,
Is violence in movies,
and sex on T.V.
Peter: But where are those good old fashion values....
All: On which we used to rely?!
Lucky theres a family guy!
Lucky theres a man who,
positively can do,
all the things that make us...
Stewie: laugh and cry!
All: He's a Fam-ily Guy!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:20 schreef Teezie het volgende:
Door hun hilarische grappen voel ik me niet-grappig
Klacht: Family GuySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heuj, da's jackie van that 70s show!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeker weten!![]()
Voor Penisbaard:
[ afbeelding ]
Mila Kunisquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeker weten!![]()
Voor Penisbaard:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeker weten!![]()
Voor Penisbaard:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Ered het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen weer wat er na 'Lucky there's a man who' komt
omg wat een smoelquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij deed de stem in seizoen 1
quote:
Ja dat hoorde ik ze ook zeggen op SP ja. Nou en? Het is grappig, klaar. Als je een goed script wil zoek je maar wat anders.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef Agiath het volgende:
Dit is ook echt geweldig, "BUT WHERE?!?!?!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |