Net terug van een "feestje". Ben lekker aangeschoten en liep met een groepje mee de stad in welke uitging. Ik had er weinig zin in want uitgaan in almere is gewoon een beetje saai. Dus ik ging lekker turkse pizza halen dan maar

Zodra ik die tent binnenloop zitten er 3 kaaskoppen iets over me muts te zeggen, whatever. 1tje is duidelijk de baas en is echt o zo stoer wat ie over me zegt en ik draai me om, en gelijk is het persoonlijk. Ze begonnen al gelijk over in elkaar slaan hoe grappig het ook mocht zijn. ik had zoiets van whatever maar wel aankijken en gewoon mee in discussie gaan. Totdat de turkse pizzaboer en z'n maatje zeiden dat ze moesten dimmen. Natuurlijk grote bek terug, en dat pikte de pizzaboer niet.
Op een gegeven moment hadden ze hun naar buiten gewerkt, 1tje was een mietje die bleef duidelijk buiten beschouwing. Maar 1tje was duidelijk dronken en was boos omdat die turkse gast hem aanraakte.
quote:
raak me niet aan, niet aanraken vriend. ik maak je dood blabla
Deze haalde uit op een typische dronken manier, en flikkerde op de grond. Die turkse gast schopte hem geloof ik(zwaar terecht, wat een kankerlijertje was dat).
Verder nog wat gebrawl maar niks noemenswaardigs, die maat van hem begon te janken over 2 tegen 1 wat niet het geval was, die 2de gast duwde die andere alleen maar een beetje weg om het te sussen.
Uiteindelijk liepen ze weg en kreeg ik eindelijk m'n turkse pizza
Klacht:
Stoere jongens die dronken heel stoer ruzie zoeken maar ge owned worden door turkse pizza boeren.
Antiklacht:
Turkse pizza

net lekker weggewerkt achter me pc'tje
Ik ben geen michielos wannabe
En ja ik stond er bij en ik keek ernaar, 4 vs 3 en eigenlijk was het al echt niet meer boeiends voor me. Pas als het uit de hand gelopen had ik er denk ik bijgesprongen maar dit soort dingen lopen vrijwel altijd zo.
Ik bedoel, ik deed een dikke steven seagal en ik brak die kneuzerige gastje hun vingers etc, ik doe krav maga vechtsportkampen jwz.