SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cassier het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom mensen die worden uitbetaald door het UWV geen kerstpakket krijgen ? Weet iemand hierop het antwoord ??
Inderdaad ! Bedoel kom op zeg, het is belasting aftrekbaar maar ze gunnen het de andere mensen niet en die hebben het vaak al niet breed...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik denk dat de baliemiepen aldaar wel degelijk een kerstpakket krijgen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:53 schreef Teezie het volgende:
HAHA ZELFS IK KREEG EEN KERSTPAKKET EN IK WERK BIJ DE WSDOoh, het gaat over uitkering, dus mijn baantje is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubun Tomata
Hoe dan ook, "klant " van UWV kan je op vele manieren worden. Het bedrijf waar je werkt kan failliet gaan en je moeten ontslaan of je kan in de WAO belanden noem maar op.. Of je nu wel of niet presteert door welke omstandigheden dan ook, ik vind het niet kunnen dat mensen dan ineens niet meer mee tellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Geen kerstpakket meer...heb ik nog nooit gehad. Maar om serieus te reageren...je bent een klant van het UWV als je een uitkering krijgt geen werknemer daarom geen kerstpakket.
Tyf op man met je hebberige gelul...... er zijn juist nu zat bedrijven die geen pakketten meer uitgeven, of dat nooit hebben gedaan, of bedrijven waar ze het persooneel moeten vragen om salaris in te leveren of anders ontslag en jij gaat lopen janken over een kerstpakket?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:29 schreef Cassier het volgende:
[..]
Hoe dan ook, "klant " van UWV kan je op vele manieren worden. Het bedrijf waar je werkt kan failliet gaan en je moeten ontslaan of je kan in de WAO belanden noem maar op.. Of je nu wel of niet presteert door welke omstandigheden dan ook, ik vind het niet kunnen dat mensen dan ineens niet meer mee tellen.
Maakt niet uit ......je bent geen werknemer van het UWV dus geen kerstpakket...je krijgt toch ook geen 13de maandquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:29 schreef Cassier het volgende:
[..]
Hoe dan ook, "klant " van UWV kan je op vele manieren worden. Het bedrijf waar je werkt kan failliet gaan en je moeten ontslaan of je kan in de WAO belanden noem maar op.. Of je nu wel of niet presteert door welke omstandigheden dan ook, ik vind het niet kunnen dat mensen dan ineens niet meer mee tellen.
Nee...niet leuk....niet iedereen zit daar om op de maatschappij te terenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die mensen krijgen toch iedere dag kado's van ons allemaal? Uitkerinkje hier, subsidietje daar. En vergeet niet dat als ze echt zin hebben in een kado, ze het hele jaar door naar de voedselbank kunnen.
Het was niet leuk als in de zin van grappig bedoeld. Als er een niet-serieuze vraag wordt gesteld, ga ik ook niet serieus antwoorden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee...niet leuk....niet iedereen zit daar om op de maatschappij te teren
Hm dat valt tegen... veel gemeenten geven die snip niet, maar gebruiken het voor andere dingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Die gastjes krijgen toch elk jaar een snip oid?
Kwenie hoe dat heet in het euroos
sorry
Omdat een kerstpakket een beloning is voor het werk dat je de afgelopen tijd verricht hebt. Gezien het feit dat je geen werk hebt verricht en alleen maar geld hebt gekost, is een kerstpakket wellicht wat overdreven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cassier het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom mensen die worden uitbetaald door het UWV geen kerstpakket krijgen ? Weet iemand hierop het antwoord ??
Steken die medewerkers dat in hun eigen armoedige gat dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:12 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Hm dat valt tegen... veel gemeenten geven die snip niet, maar gebruiken het voor andere dingen.
Ik heb zelf ook een tijd in de positie gezeten en die snip heb ik nooit ontvangen.
Hm, dat waarschijnlijk ook weer niet... maar volgens mij gaat dat dan weer naar die reïntegratietrajecten of wordt dat geld gebruikt om kwijtschelding van gemeentelijke lasten (die sowieso al werden gegeven) wat minder te laten kosten voor de gemeentes of zoiets.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Steken die medewerkers dat in hun eigen armoedige gat dan?
meen je niet..wat vuiggggggggggggg
Daar heb je weer gelijk in.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was niet leuk als in de zin van grappig bedoeld. Als er een niet-serieuze vraag wordt gesteld, ga ik ook niet serieus antwoorden.
Iedereen kan bedenken waarom mensen die geen werkzaamheden verrichten voor wie dan ook, ook geen kerstpakket krijgen. Een kerstpakket is een kado, geen recht, ook niet voor mensen die wel voor een baas werken.
Dat is voor iemand in de bijstand (en iets daarboven, 105% van de bijstand volgens mij) en mensen moeten die bijzondere bijstand aanvragen (gemeente is daar de uikeringsinstantie) UWV geeft niets extra's bovenop datgene waarop je recht hebt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Die gastjes krijgen toch elk jaar een snip oid?
Kwenie hoe dat heet in het euroos
sorry
Omdat het belastingcenten zijn, drol.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Cassier het volgende:
Het kerstpakket is zeker geen recht maar zou een leuke attentie zijn.
Grootste deel van de mensen die daar zitten doen dat echt niet voor de fun.
Als je daarbij bedenkt dat het belastingaftrekbaar is dan zie ik niet in waarom mensen
dat plezier niet gegunt zou zijn.
En voor wat betreft de snip, dat steken gemeentes veelal in eigen kas idd...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cassier het volgende:
Inderdaad ik krijg ook geen kerstpakket wegens bezuinigingen en TS ontvangt geld van het UWV en loopt dan ook nog eens te zeiken dat hij geen kerstpakket krijgt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tyf op man met je hebberige gelul...... er zijn juist nu zat bedrijven die geen pakketten meer uitgeven, of dat nooit hebben gedaan, of bedrijven waar ze het persooneel moeten vragen om salaris in te leveren of anders ontslag en jij gaat lopen janken over een kerstpakket?
Tis simpel; de UWV is een vangnet, geen 100% vervanging van je werk.quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Zana het volgende:
Phh, dat je geen kerstpakket krijgt van het UWV is op zich wel logisch....
maar ik kan mij wel voorstellen dat je het gevoel wel kut vindt, want je bent waarschijnlijk buiten je schuld om in deze situatie terecht gekomen en hebt waarschijnlijk als iedereen gewoon gewerkt.
Ik wil de mensen, die nu zitten katten, nog eens horen als ze zelf in zo een situatie zitten, want niet iedereen is 18, man, heeft 15 jaar werkervaring en woont in de goede regio.
Koop gewoon ( iets kleins) voor jezelf als compensatie, kun je ook nog eens zelfs beslissen wat het wordt en zit je niet opgeschept met een waffelijzer of zo als cadeau...
Ik heb in zo'n situatie gezeten ik werd werkloos buiten mijn schuld. Ik heb in die periode mijn tijd besteed aan werk vinden ipv om op fok topics te openen over:quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Zana het volgende:
maar ik kan mij wel voorstellen dat je het gevoel wel kut vindt, want je bent waarschijnlijk buiten je schuld om in deze situatie terecht gekomen en hebt waarschijnlijk als iedereen gewoon gewerkt.
Ik wil de mensen, die nu zitten katten, nog eens horen als ze zelf in zo een situatie zitten, want niet iedereen is 18, man, heeft 15 jaar werkervaring en woont in de goede regio.Koop gewoon ( iets kleins) voor jezelf als compensatie, kun je ook nog eens zelfs beslissen wat het wordt en zit je niet opgeschept met een waffelijzer of zo als cadeau...
Boehoe. Ik zat met een hernia thuis, mijn vent op uitzending, bij een bedrijf dat werd overgenomen, en 3 maanden later failliet, kwam ik half kreupel en al in de wao en ww terecht.quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Zana het volgende:
maar ik kan mij wel voorstellen dat je het gevoel wel kut vindt, want je bent waarschijnlijk buiten je schuld om in deze situatie terecht gekomen en hebt tevoor als iedereen gewoon gewerkt.
Ik wil de mensen, die nu zitten katten, nog eens horen als ze zelf in zo een situatie zitten, want niet iedereen is 18, man, heeft 15 jaar werkervaring en woont in de goede regio.
Koop gewoon ( iets kleins) voor jezelf als compensatie, kun je ook nog eens zelfs beslissen wat het wordt en zit je niet opgeschept met een waffelijzer of zo als cadeau...
Denk dat verreweg de meeste mensen buiten hun schuld in de ww komen, dus dat is niet echt een argument. En wat is een waffelijzer?quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Zana het volgende:
maar ik kan mij wel voorstellen dat je het gevoel wel kut vindt, want je bent waarschijnlijk buiten je schuld om in deze situatie terecht gekomen en hebt tevoor als iedereen gewoon gewerkt.
quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Boehoe. Ik zat met een hernia thuis, mijn vent op uitzending, bij een bedrijf dat werd overgenomen, en 3 maanden later failliet, kwam ik half kreupel en al in de wao en ww terecht.
Na een maandje of 2 ben ik half kreupel en wel weer parttime aan de bak gegaan en mijn ww opgegeven. (Ofwel geen aanspraak op gemaakt, terwijl ik er wel recht op had.)
Als ik het voor elkaar krijg, dan heb ik moeite om te bedenken, waarom (zeker gezonde) lui het niet voor elkaar krijgen. Je klauwtje ophouden en dan ook nog een bonus voor niet gedane arbeid wensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |