SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cassier het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom mensen die worden uitbetaald door het UWV geen kerstpakket krijgen ? Weet iemand hierop het antwoord ??
Inderdaad ! Bedoel kom op zeg, het is belasting aftrekbaar maar ze gunnen het de andere mensen niet en die hebben het vaak al niet breed...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik denk dat de baliemiepen aldaar wel degelijk een kerstpakket krijgen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:53 schreef Teezie het volgende:
HAHA ZELFS IK KREEG EEN KERSTPAKKET EN IK WERK BIJ DE WSDOoh, het gaat over uitkering, dus mijn baantje is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubun Tomata
Hoe dan ook, "klant " van UWV kan je op vele manieren worden. Het bedrijf waar je werkt kan failliet gaan en je moeten ontslaan of je kan in de WAO belanden noem maar op.. Of je nu wel of niet presteert door welke omstandigheden dan ook, ik vind het niet kunnen dat mensen dan ineens niet meer mee tellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Geen kerstpakket meer...heb ik nog nooit gehad. Maar om serieus te reageren...je bent een klant van het UWV als je een uitkering krijgt geen werknemer daarom geen kerstpakket.
Tyf op man met je hebberige gelul...... er zijn juist nu zat bedrijven die geen pakketten meer uitgeven, of dat nooit hebben gedaan, of bedrijven waar ze het persooneel moeten vragen om salaris in te leveren of anders ontslag en jij gaat lopen janken over een kerstpakket?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:29 schreef Cassier het volgende:
[..]
Hoe dan ook, "klant " van UWV kan je op vele manieren worden. Het bedrijf waar je werkt kan failliet gaan en je moeten ontslaan of je kan in de WAO belanden noem maar op.. Of je nu wel of niet presteert door welke omstandigheden dan ook, ik vind het niet kunnen dat mensen dan ineens niet meer mee tellen.
Maakt niet uit ......je bent geen werknemer van het UWV dus geen kerstpakket...je krijgt toch ook geen 13de maandquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:29 schreef Cassier het volgende:
[..]
Hoe dan ook, "klant " van UWV kan je op vele manieren worden. Het bedrijf waar je werkt kan failliet gaan en je moeten ontslaan of je kan in de WAO belanden noem maar op.. Of je nu wel of niet presteert door welke omstandigheden dan ook, ik vind het niet kunnen dat mensen dan ineens niet meer mee tellen.
Nee...niet leuk....niet iedereen zit daar om op de maatschappij te terenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die mensen krijgen toch iedere dag kado's van ons allemaal? Uitkerinkje hier, subsidietje daar. En vergeet niet dat als ze echt zin hebben in een kado, ze het hele jaar door naar de voedselbank kunnen.
Het was niet leuk als in de zin van grappig bedoeld. Als er een niet-serieuze vraag wordt gesteld, ga ik ook niet serieus antwoorden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee...niet leuk....niet iedereen zit daar om op de maatschappij te teren
Hm dat valt tegen... veel gemeenten geven die snip niet, maar gebruiken het voor andere dingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Die gastjes krijgen toch elk jaar een snip oid?
Kwenie hoe dat heet in het euroos
sorry
Omdat een kerstpakket een beloning is voor het werk dat je de afgelopen tijd verricht hebt. Gezien het feit dat je geen werk hebt verricht en alleen maar geld hebt gekost, is een kerstpakket wellicht wat overdreven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cassier het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom mensen die worden uitbetaald door het UWV geen kerstpakket krijgen ? Weet iemand hierop het antwoord ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |