Sorry maar van dit genre muziek word ik echt depressiefquote:
bedanktquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Skeletor het volgende:
Je alleen voelen op FOK!, dan ben je pas echt autistisch
Naja jij hebt dan tenminste nog een vriendje. Hou dat vastquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:16 schreef ynuhh het volgende:
Ik voel het zelfde. Vriendje is kansloos naar een voetbal wedstrijd geweest en ik zit alleen thuis.
Klopt. Gewoon doorbijten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Iedereen voelt zich weleens alleen ts, that's life, dus geen pussy zijn maar je vermannen en focussen op de dingen die waardevol zijn voor je ipv alleen naar het negatieve te kijken.
uiteindelijk, maar nu is het kut. Dus wilde ik ff klagenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
We voelen ons allemaal wel eens alleen, gaat wel over.
Maakt niet uit toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef apenkutkop het volgende:
ik voel me ook alleen. als ik onder de mensen ben is het gevoel weg, maar zodra ik dan weer hier thuis ben en achter de computer zit voel ik me echt triest. kom op ik zet zelfs op FOK!
Leuk johquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef Acinonyx het volgende:
Als ik TS was zou ik zelfmoord gaan plegen
Nou, mijn tante Samira..quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Leuk johJe alleen voelen en zelfmoord plegen liggen bij mij redelijk ver uit elkaar volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
jawel, er moet toch meer in het leven zijn dan iedere avond met mensen lullen die je niet eens kent. het gekke is, niemand ziet mij hier voor aan, ik kom totaal niet over als iemand die eenzaam is en ik ben heel aanwezig vaak, maar ik voel me zo kut nu. ik begrijp TS helemaal!quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jawel, er moet toch meer in het leven zijn dan iedere avond met mensen lullen die je niet eens kent. het gekke is, niemand ziet mij hier voor aan, ik kom totaal niet over als iemand die eenzaam is en ik ben heel aanwezig vaak, maar ik voel me zo kut nu. ik begrijp TS helemaal!
Dat is weer waar, maar af en toe erover praten kan gerust toch. Soms gaat vooral bij vreemden juist makkelijker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jawel, er moet toch meer in het leven zijn dan iedere avond met mensen lullen die je niet eens kent. het gekke is, niemand ziet mij hier voor aan, ik kom totaal niet over als iemand die eenzaam is en ik ben heel aanwezig vaak, maar ik voel me zo kut nu. ik begrijp TS helemaal!
Zulke vrienden kan ik beter waarderen dan vrienden die slaafs doen wat hun liefje hen opdraagt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:16 schreef ynuhh het volgende:
Ik voel het zelfde. Vriendje is kansloos naar een voetbal wedstrijd geweest en ik zit alleen thuis.
ja dat is ook wel weer waar. in het dagelijks leven weet bv niemand dat ik op mannen val. hier lul ik daar gewoon overquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is weer waar, maar af en toe erover praten kan gerust toch. Soms gaat vooral bij vreemden juist makkelijker.
Achja ik probeer het altijd te verbergen achter humor. ja uiteindelijk komt alles wel goed.... maar op dit moment..... is het gewoon kutquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind dat het juist goed is als je niet altijd op elkaars lip hangt, als je dingen zonder elkaar beleefd waardeer je de momenten dat je samen bent meer en heb je elkaar ok nog eens iets te vertellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke vrienden kan ik beter waarderen dan vrienden die slaafs doen wat hun liefje hen opdraagt.
Dit mag wel hard aankomen, maar ik word eerder ziek van metroseksuele en/of zeer geėmancipeerde mannen.
Dat accepteer ik, maar sommige mannen schieten echt door.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind dat het juist goed is als je niet altijd op elkaars lip hangt, als je dingen zonder elkaar beleefd waardeer je de momenten dat je samen bent meer en heb je elkaar ok nog eens iets te vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |