quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Cousin Skeeter
Kenan and Kel
Wayne Bros
All That
noem maar op. Briljante shows die niet meer komen. WAAROM IN GODSNAAM!?!! Dit was mijn klacht.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef Pieter-utd het volgende:
I LOOOOOHOHHHOOOOOVE ORANGE SODAAA
én een donkere vrouw. Die was toch tijdelijk een vriendin van Ross?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:55 schreef Ensaf het volgende:
In Friends kwam soms ook een donkere man langs!
Ja, en uiteindelijk ging ze met Joey ervandoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:59 schreef L.no het volgende:
[..]
én een donkere vrouw. Die was toch tijdelijk een vriendin van Ross?
Zou ik ook doen. Of Chandler.. iig niet Ross..quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk ging ze met Joey ervandoor.
Ross is het slimst. Gewoon in de 30 en dan al professor zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Of Chandler.. iig niet Ross..
Hij maakt zelfs zijn vriendinnen lesbo. Nuff said.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ross is het slimst. Gewoon in de 30 en dan al professor zijn.
Echtgenote*quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij maakt zelfs zijn vriendinnen lesbo. Nuff said.
WHO LOVES ORANGE SODA?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef Pieter-utd het volgende:
I LOOOOOHOHHHOOOOOVE ORANGE SODAAA
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:33 schreef Perico het volgende:
Gelukkig zijn er in Seinfeld, Frasier en That 70's show geen excuusnegers, op een zeer incidentele rol na. O wacht, meteen de langstlopende en meest succesvolle comedy series. Heerlijk toch.
Johnny was vroeger zo stoerquote:
Kenan and Kel was echt geniaal!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Cousin Skeeter
Kenan and Kel
Wayne Bros
All That
noem maar op. Briljante shows die niet meer komen. WAAROM IN GODSNAAM!?!! Dit was mijn klacht.
Dat noem je briljant?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Cousin Skeeter
Kenan and Kel
Wayne Bros
All That
Kan je het voorstellen? Mensen met een andere smaak dan jij!quote:
Een metroseksueel en een kind met morbide obesitas. Poeh he wat een bazen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef John_Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie die bazen dan
Programma zeker nooit gezien?quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Een metroseksueel en een kind met morbide obesitas. Poeh he wat een bazen.
quote:
Alsof men in negershows hoofdzakelijk blanken belachelijk maaktquote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef Synthesist het volgende:
Nederlanders zitten niet echt te wachten op een show, geschreven door voornamelijk blanken waar negers blanken belachelijk makenlaat ze die shit maar enkel op regio tv rotterdam uitzenden, voor de doelgroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |