SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of als je een frietje met eetquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef Quantie het volgende:
hand voor de mond moet toch alleen als je niest?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef flaykd het volgende:Kop een trein, blaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kiezen ze daar zo'n draak van een kind voor?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik hoest zo: *uch* en mijn vader hoest zo: *UCHEUCH*
kinderen maken grapjes over hoesten. Maar ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik hoest zo: *uch* en mijn vader hoest zo: *UCHEUCH*
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weetje wat fucking kut is (check die (ja, die) stoere taalgebruik, weettog)?
Als je ergens op een nette gelegenheid bent en je krijgt zo'n kriebelhoest die maar niet ophoudt waardoor je zelfs de tranen in je ogen krijgt
Of als je moet niezen maar geen zakdoek hebtquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als je ergens op een nette gelegenheid bent en je krijgt zo'n kriebelhoest die maar niet ophoudt waardoor je zelfs de tranen in je ogen krijgt
Netzoals dat ik jou TT niet begrijp?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Constaterende zin met een vraagteken, Dat begrijp ik dan weer niet.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef Meddo het volgende:
Sowieso hoesten, ook al is het maar een klein kuchtSTOP ERMEE
houd gewoon je hoest in, doe ik ook
Dat lukt je niet in de bovenstaande situatiequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef Apotheose het volgende:
kinderen maken grapjes over hoesten. Maar ik niet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Sobraine het volgende:
Het eerste kind dat bij mij in de buurt hoest zonder hand voor de mond en het overleeft moet nog voorkomen. Dat vind ik zo asociaal. Kinderen (maar ook VOLWASSENEN) die hoesten zonder hand voor de mond!! Er is nu een reclame van maar ook vanmiddag in de trein was het weer asociaal hoesten troef. Echt heel ergerlijk. En als je er dan iets van zegt krijg je een boze blik..
Klacht: Hoesten zonder hand voor de mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |