Hoe vond je coverband vandaag, deel je onze mening dat het vals was of niet .quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
smaken verschillen, ik vind de cover van The XX prachtig!
ik deel de mening van het Fok-forum.... heb ze net een stofzuiger in de hand geduwd want het was een teringbende en ik ga het zelf NIET zuigenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe vond je coverband vandaag, deel je onze mening dat het vals was of niet .
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik deel de mening van het Fok-forum.... heb ze net een stofzuiger in de hand geduwd want het was een teringbende en ik ga het zelf NIET zuigen
Goed gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik deel de mening van het Fok-forum.... heb ze net een stofzuiger in de hand geduwd want het was een teringbende en ik ga het zelf NIET zuigen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
... voor zover mogelijk dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gelukkig, het is weer proper op de 3FM gang
Moet jou wel lukken!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat ik de nacht tot 7 uur doortrek. Ik ben nog alive and kicking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |