Ik heb een account aangemaakt maar hoefde dat niet in te vullenquote:
Ik vraag mij af waarom dit oplichters zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Norbert704 het volgende:
De oplichters van GOB deal hebben een nieuwe website?
http://wto-shops.com/
Doe je dit nou om te trollen of denk je echt dat je een laptop voor minder dan de helft van de europese retailprijs kan kopen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef veda het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom dit oplichters zijn?
sorry, was de hele dag weg.. hebbie em al?quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Kan iemand mij de textfile voor die spycam sturen? Ik heb geen cd gekregen![]()
MickeyD al geprobeerd maar zijn inbox is afgesloten ofzoDus als iemand mij kan PM'en dan stuur ik mijn emailadres, dank je wel
Gewoon in de echte letters. Volgens mij stond laatst in dit topic ook wat foto's van de shirtjes. Ik heb er ook eentje besteld van FCB een tijd geleden. Als 'ie binnen is zal ik ook mijn bevinden posten. Volgens mij komt het gewoon uit dezelfde fabriek als de shirtjes van WorldClassJersey en TheFootballShirt, waar iedereen altijd lovend over is. Bij PB is het goedkoper en met broekje.quote:Op zondag 13 december 2009 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In welke kleur word de naam gedrukt en het nummer?
Iemand een idee?
TradeTang via Rachel?quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Norbert704 het volgende:
Net mijn eerste bestelling via Rachel gedaan met Tradetang,
Had binnen 5 minuten mail terug van haar
ssssssssssst. anders komt er weer zon discussie/kut gesprek over.quote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
http://wto-shops.com/goods.php?id=203
Een MacBook air voor 400 euro? Helemaal te vertrouwen die gasten hoor, geen reden tot twijfel!![]()
![]()
Heb niet ver genoeg op de site doorgeklikt om dat te zienquote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Doe je dit nou om te trollen of denk je echt dat je een laptop voor minder dan de helft van de europese retailprijs kan kopen?
Welke kleur? gewoon zwart ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon in de echte letters. Volgens mij stond laatst in dit topic ook wat foto's van de shirtjes. Ik heb er ook eentje besteld van FCB een tijd geleden. Als 'ie binnen is zal ik ook mijn bevinden posten. Volgens mij komt het gewoon uit dezelfde fabriek als de shirtjes van WorldClassJersey en TheFootballShirt, waar iedereen altijd lovend over is. Bij PB is het goedkoper en met broekje.
In de vorige reeksen kregen we om de 5 pagina's weer iemand die vroeg of ze daar betrouwbaar waren, en aangezien jij hier al een tijdje mee draait dacht ik dat je die boel weer een beetje op gang wou brengenquote:Op zondag 13 december 2009 23:21 schreef veda het volgende:
[..]
Heb niet ver genoeg op de site doorgeklikt om dat te zien![]()
Hoef je me niet direct een troll te nomen
Ohw was dat die site...quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
In de vorige reeksen kregen we om de 5 pagina's weer iemand die vroeg of ze daar betrouwbaar waren, en aangezien jij hier al een tijdje mee draait dacht ik dat je die boel weer een beetje op gang wou brengen![]()
Via Jack? inclusief shipping?quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Net allesterren besteld, $36 voor 2 paar
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010388
Kanen MD52quote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef revpolen het volgende:
welke oordopjes zijn nu echt aan te raden voor iphone..
bestel nu altijd de iphone oordopjes maar jullie zitten steeds over die kanen
zitten die lekker geluid beter/harder?
Check dat logo dan. Met Arabische teksten erop?quote:
Dan zijn ze niet hetzelfde toch?quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef dennis00 het volgende:
Haha. Ze zien er gewoon hetzelfde uit. Het is gewoon hele kleine tekst.
Wel goedkoop, de prijs op de site is maar ¤ 2,- voor die schoenen??
Als ik $36 moest betalen, vind ik importeren al niet meer de moeite waard. Je hebt gewoon nepperts, zonder garantie van kut-kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |