Haha, ik bedoelde de textfile voor de klokquote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Twizu het volgende:
Monkeybrain. Ik heb hem even online gezet. Wellicht ook handig voor anderen!
Hier kun je 'm vinden. >>
1 2 3 | 2009/07/22 12:00:00 |
Ok even wakker doen duffe aapquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef veda het volgende:
Die tekstfile voor de klok staat ook in de handleiding beschreven, maar hier is ie:
[ code verwijderd ]
Let even op de spatie na [date] en /22
Geen extra enter onder de :00 zetten.
Oh en hij moet TAG.TXT heten. Mét hoofdletters
volgende keer gewoon ff de regels van dit topic volgen en geen originele namen noemen, het wordt je twee keer gevraagd en je doet het gewoon nietquote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef GoodFella275 het volgende:
Oh sorry ik lette daar meestal op maar net was ik het even vergeten:P Maar ok, en hoe zit het met speelstation3 controllers?
Wat ben je van plan?quote:
quote:
hoe bedoel je nou sinds wanneer is speelstation een originele naam, ik was het 1x vergeten, maar ik neem aan dat speelstation geen originele naam is?quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgende keer gewoon ff de regels van dit topic volgen en geen originele namen noemen, het wordt je twee keer gevraagd en je doet het gewoon niet
in deze post gebruikte je twee merknamen, te weten dior en lacoste.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nou sinds wanneer is speelstation een originele naam, ik was het 1x vergeten, maar ik neem aan dat speelstation geen originele naam is?
gewoon niet meer doen. Dank je.quote:
Nah, ze bedoelde meer dat je ook nog eventjes die post moest aanpassen waarin die merken stonden volgens mij. Speelstation gebruiken is verder prima.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nou sinds wanneer is speelstation een originele naam, ik was het 1x vergeten, maar ik neem aan dat speelstation geen originele naam is?
Dan bestel je toch lekker via taobao...quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef dennis00 het volgende:
Ja, maar Jack/Rachel/DealPerfect vragen 65euro... terwijl het op Taobao maar 25euro kost!!
Ja dat komt omdat het je eerste order is, dan betaal je dubbel zo veel+ ¤15 verzendkosten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef dennis00 het volgende:
Ja, maar Jack/Rachel/DealPerfect vragen 65euro... terwijl het op Taobao maar 25euro kost!!
Dat voetbalshirt staat ook gewoon bij popbuying.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar kan ik al die shirtjes vinden? in welk submenu?
Of kijk ik er nou scheel overheen.
Ik keek verkeerdquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Extreem scheel. Zit gewon in de prijs inbegrepen en er staat een foto van het broekje en het staat in de beschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |