Nou, barst los.quote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
als je die echt mooi vind, heb ik gelijk een idee hoe je eruit ziet en wat jouw hobby's zijn
't niveau daalt hier wel heel snel, lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet en wat z'n hobbys zijn, daar gaat het in dit topic toch niet omquote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
als je die echt mooi vind, heb ik gelijk een idee hoe je eruit ziet en wat jouw hobby's zijn
lekker boeiend? Deze troll is niet nodigquote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah vast over het hoofd gezien in het vorige topic. Normaal heb ik maat S, op advies van Jack heb ik maat M genomen. Het zit verder goed, niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef XyS het volgende:
noguitvorigtopique:
[..]
welke maat heb je normaal en welke maat had je nu besteld?
Past hij een beetje?
quote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
quote:geboortedatum: 09-02-1994
Leeftijd verklaart een boelquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
lekker boeiend? Deze troll is niet nodig
Nee, ik wacht even een paar weken tot alles weer een beetje op orde is bij HKP.quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
iemand nog iets besteld ofzo?
ik heb net een horloge op Budgetgadgets besteld
hoop dat hij een beetje stevig is
Ik heb dus dat horloge besteld, waardoor een 15 jarig jochie mijn hele leven denkt te weten.quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
iemand nog iets besteld ofzo?
ik heb net een horloge op Budgetgadgets besteld
hoop dat hij een beetje stevig is
maakt mij verder geen flikker uit wat jij besteld, alleen ga wel na dat als jij echt dat ding gaat dragen dat heel veel mensen jouw raar gaan aankijken en een bepaald idee van jou krijgen (wat ook waarschijnlijk waar is) en dus niet echt lekker is, loop gewoon met een normaal horloge rond :pquote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb dus dat horloge besteld, waardoor een 15 jarig jochie mijn hele leven denkt te weten.
Waar maken jullie je toch druk omquote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maakt mij verder geen flikker uit wat jij besteld, alleen ga wel na dat als jij echt dat ding gaat dragen dat heel veel mensen jouw raar gaan aankijken en een bepaald idee van jou krijgen (wat ook waarschijnlijk waar is) en dus niet echt lekker is, loop gewoon met een normaal horloge rond :p
en nu kun je me gaan afzeiken omdat ik 15 ben, maar je weet dondersgoed dat ik gelijk heb
btw
wat denken jullie van
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.26638
beetje kwaliteit?
Volgens mij licht die alleen op als je op een knopje drukt. Dat vind ik een beetje jammer. Ben eig. wel benieuwd of dat ook het geval is bij dat samurai horloge...quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb dus dat horloge besteld, waardoor een 15 jarig jochie mijn hele leven denkt te weten.
Inderdaad als je de knop indrukt, of standaard elke 15 minuten. Ik was ook niet van plan dat horloge standaard te dragen, hooguit bij bepaalde feestjes.quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef veda het volgende:
[..]
Volgens mij licht die alleen op als je op een knopje drukt. Dat vind ik een beetje jammer. Ben eig. wel benieuwd of dat ook het geval is bij dat samurai horloge...
Ik heb er eentje besteld voor mijn zusje (4GB dan), misschien dat ze dan ophoudt met haar kutmuziek afspelen door de speaker van haar telefoonquote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
btw
wat denken jullie van
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.26638
beetje kwaliteit?
oke, nouja igg bedankt!quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb er eentje besteld voor mijn zusje (4GB dan), misschien dat ze dan ophoudt met haar kutmuziek afspelen door de speaker van haar telefoon.
Hij wordt maandag verstuurd met trackingnummer volgens Jack, maar met de kerstdagen kan het wel even duren voordat ik hem binnenheb en je wat dingen kan laten weten.
Ja, ik heb een Nieuw Jork cap gekocht via TB. Kostte me 8 dollar inclusief verzendkosten en de kwaliteit is redelijk goed. Het logo is voor iemand wel als nep te herkennen maar van afstand zie je dat niet. Maar ik heb hem als zondag petje, draag dat soort dingen verder nietquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef Neraice het volgende:
Iemand al eens een Nieuw Jork cap besteld op Taobao (http://item.taobao.com/au(...)f6fefae.htm?cm_cat=0)? Welke maat moet ik hebben en wat is de kwaliteit ongeveer?
quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Neraice het volgende:
Ik ook niet, maar wil er ook wel eens een proberen voor dat geld. Maar dit kan toch zonder douanekans omdat het onder 22 euro is?
En welke maat moet ik hebben?
Je moet je niet zo druk maken. Gewoon lekker bestellen en afwachten tot je het binnen hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Neraice het volgende:
Als het eruit wordt gepikt kan je toch kiezen om het te laten vernietigen zonder verdere gevolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |