quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weet je wat het is, tegenwoordig is technologie zo goed en goedkoop dat zelfs ruk spul redelijk presteert![]()
De beeldkwaliteit is best wel slecht te noemen, doet me aan een vhs band denken. Het is niet echt scherp, je hebt behoorlijk licht nodig. Maar voor <10 euro is het een prima ding om risicovol te doen, als het kapot gaat ach...
Ik ga hem aan de mountainbike hangen, grille van de auto, nek van mijn kat![]()
Lees de OP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ik had er ook 1 besteld en binnen. Die dingen zijn waardeloos, ze waren kapot en nu hebben ze naar het schijnt een nieuwe opgestuurd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef davo1979 het volgende:
Flip flaps vandaag gehad. 3 besteld. 1 doet het niet opengemaakt maar is echt kapot. 1 is de bloem van afgebroken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Lees de OP!
Ah, hij stond niet met MD80 vermeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze ook en hier doen ze het wel goed hoor. Ik zag ze net bij RTL 4, alleen dat was de homo versie zonder bloem. Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Dat is behoorlijk saai.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 besteld en binnen. Die dingen zijn waardeloos, ze waren kapot en nu hebben ze naar het schijnt een nieuwe opgestuurd.
Maar nu heb ik geen interesse meer.
Hoeft niet hoor bij DPquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef Fresh_Prince het volgende:
Hoe moet ik me registreren bij dealperfect??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |