gewoon de M3 kopenquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
mmmm, nu zie ik verschillende namen voorbij komen:
Acecard, EZFlash, DSTTi, R4
Wat zijn de verschillen en welk is het best te gebruiken?
voor de kerst nog iets binnenkrijgen is alleen mogelijk als je binnen europa of in de US bestelt.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnen![]()
M3Real inderdaad, beter dan Acekard of EZFlash (En ook duurder)quote:
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnen![]()
Het origineel kreeg ik in een doosje. Deze boxers zaten los in het pakketje, met 10 losse zakjes erbij:quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Skiet het volgende:
Je had 1 paar origineel. Was de verpakking ook te vergelijken of is het een blanco verpakking (geen foto's) met veel spelfouten in het Engels?
EMS komt gewoon binnen..quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef Downstar het volgende:
tevens heb ik nog wat vragen betreft het bestellen op Tradetang
( en ja ik heb ; http://sites.google.com/site/chinesewebshops/tradetang uiteraard door gelezen)
er word aangegeven om aan de tradetang supplier te vragen om met HK post te verzenden.
nu zie ik volgende staan als ik de shippingscost op TT uitreken;
[ afbeelding ]
oftewel paypal betaling is niet mogelijk wanneer en een andere shipping manier word gekozen?
EMS lijkt me verder ook niets aangezien ik nu zie dat revpolen zowat al zn pakketten al worden gecontroleerd?
( of krijg je alleen maar 19 % btw er over heen als ze worden gecontroleerd ? nee toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |