Je had 1 paar origineel. Was de verpakking ook te vergelijken of is het een blanco verpakking (geen foto's) met veel spelfouten in het Engels?quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer die boxers verzonden zijn, want daar heb ik geen melding van gekregen. Maar die veiling heb ik gewonnen op 30 november, dus het ging redelijk snel.
Foto's kan ik jammer genoeg niet leveren, want ik ben één van de 4 Nederlanders zonder camera en die op mijn mobieltje is erg brak.
Voetbalshirtjes op WorldClassJersey en TheFootballShirt kan je overigens alleen in maat M en XL bestellen. Ik ben iets van 1,86 meter en weeg iets van 70 kilo en de maat M zit perfect.
Acekard of EZFlash zijn de uitgebreidste (en beste en best ondersteund)quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
mmmm, nu zie ik verschillende namen voorbij komen:
Acecard, EZFlash, DSTTi, R4
Wat zijn de verschillen en welk is het best te gebruiken?
Acekard.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
mmmm, nu zie ik verschillende namen voorbij komen:
Acecard, EZFlash, DSTTi, R4
Wat zijn de verschillen en welk is het best te gebruiken?
Oh en de cheat mode en soft reset krijg ik niet aan met mijn ezflashquote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Acekard of EZFlash zijn de uitgebreidste (en beste en best ondersteund)
DSTTi is simpel in gebruik
R4 zijn zoveel kloons van, dat je niet weet welke goed is.
Je hebt toch wel een DSiquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Rupkeii het volgende:
ik heb laatst een Nintendo ds gekocht en een vriend had iets over R4 kaartjes. Nu heb ik er ook op PB gezien. Kan iemand mij vertellen wat ze doen en welke ik eventueel moet hebben.
Of weet iemand een link met daarin info over de kaartjes?
Ja zo'n apparaat met 2 camera's.quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een DSi
of een Ds Lite (die hebben andere kaartjes dan de Dsi namelijk)
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnenquote:Dear customer,
This email is from customer service team of www.focalprice.com. We regret that your order xxxxx has not been delivered for over seven days due to out of stock. We will be getting the item back in stock within 5 days. Would you like to continue waiting and we will ship it with top priority? Should we fail to get those in stock within this period, we'll notify you and propose for modification or cancellation. Please advice at your earliest convenience.
Sincerely yours’
FocalPrice service team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |