abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75627893
Ik heb vandaag mijn EZFlash Vi binnen voor de DSi, maar homebrew is daar (op het eerste gezicht) niet al te best op. Het touch screen werkt niet in mijn game terwijl dat wel werkte op de gewone NDS met R4. Ook als ik de ezflash in de oude nds steek werkt het touch screen niet goed
Had ik dan toch beter een andere kunnen kopen? Deze leek zo mooi aangezien je hier firmware updates voor kan krijgen. Als de DSi dan updates heeft dat het kaartje niet meer werkt, dan kan je het kaartje mee updaten...
pi_75627992
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wanneer die boxers verzonden zijn, want daar heb ik geen melding van gekregen. Maar die veiling heb ik gewonnen op 30 november, dus het ging redelijk snel.

Foto's kan ik jammer genoeg niet leveren, want ik ben één van de 4 Nederlanders zonder camera en die op mijn mobieltje is erg brak.

Voetbalshirtjes op WorldClassJersey en TheFootballShirt kan je overigens alleen in maat M en XL bestellen. Ik ben iets van 1,86 meter en weeg iets van 70 kilo en de maat M zit perfect.
Je had 1 paar origineel. Was de verpakking ook te vergelijken of is het een blanco verpakking (geen foto's) met veel spelfouten in het Engels?
pi_75628139
mmmm, nu zie ik verschillende namen voorbij komen:
Acecard, EZFlash, DSTTi, R4
Wat zijn de verschillen en welk is het best te gebruiken?
  maandag 14 december 2009 @ 21:11:09 #214
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75628207
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
Acekard of EZFlash zijn de uitgebreidste (en beste en best ondersteund)
DSTTi is simpel in gebruik
R4 zijn zoveel kloons van, dat je niet weet welke goed is.
pi_75628407
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
Acekard.
pi_75628503
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef mstr het volgende:

[..]

Acekard of EZFlash zijn de uitgebreidste (en beste en best ondersteund)
DSTTi is simpel in gebruik
R4 zijn zoveel kloons van, dat je niet weet welke goed is.
Oh en de cheat mode en soft reset krijg ik niet aan met mijn ezflash
Beetje een teleurstelling zo, ga komende week wel kijken waarom dat touch screen zo slecht werkt...
edit: Hmm, nog een aantal dingen die niet zo goed werken op de ezflash die wel werken met R4. Ik geloof dat ik de ezflash zou afraden.

[ Bericht 8% gewijzigd door veda op 14-12-2009 21:35:52 ]
pi_75630081
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Rupkeii het volgende:
ik heb laatst een Nintendo ds gekocht en een vriend had iets over R4 kaartjes. Nu heb ik er ook op PB gezien. Kan iemand mij vertellen wat ze doen en welke ik eventueel moet hebben.
Of weet iemand een link met daarin info over de kaartjes?
Je hebt toch wel een DSi

of een Ds Lite (die hebben andere kaartjes dan de Dsi namelijk)
pi_75630494
wat is een beetje een goede mp3/videospeler voor rond de 40 op deze sites? of is dat allemaal crap?
pi_75630606
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een DSi

of een Ds Lite (die hebben andere kaartjes dan de Dsi namelijk)
Ja zo'n apparaat met 2 camera's.
pi_75631263
quote:
Dear customer,

This email is from customer service team of www.focalprice.com. We regret that your order xxxxx has not been delivered for over seven days due to out of stock. We will be getting the item back in stock within 5 days. Would you like to continue waiting and we will ship it with top priority? Should we fail to get those in stock within this period, we'll notify you and propose for modification or cancellation. Please advice at your earliest convenience.

Sincerely yours’
FocalPrice service team
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')