De meeste producten blijven wel vast staan. Maar als er toch eentje weg gaat heb je nog miljoenen andere sellers die dat product hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb de OP wel gelezen, alleen dat is me inderdaad nooit opgevallen! Zal even kijken tnx.
Foto's?quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef -Mo- het volgende:
Heb mijn 10 CK boxers van eBay binnen. Kostte me 31 euro.
Echt puike boxers, zowaar ook van een fijne stof. Heb ook een boxer besteld van eentje waarvan ik de echte al heb (die me €32,50 kostte voor 1 boxer), en ik kon geen verschil ontdekken.
Niet zeggen dat die van €32,50 fake is.![]()
Mijn shirtje van de beste club van Nederland in 2005, 2006, 2007 en 2008 is ook binnen. Besteld bij WorldClassJersey. Die site is wat duurder dan PB (WCJ: 19 euro, PB: 15,60 en bij PB krijg je het broekje er ook bij), maar het verzenden gaat rap. Pakket komt uit Thailand, en verzenden duurt 8 werkdagen. Heb overigens met custom bedrukking gedaan en dat ziet er ook gewoon goed uit.
Zou jij hem geen DSTTi moeten aanraden?quote:foto Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Daarmee kan je homebrew afspelen, bij sommige kaartjes ook muziek. Ohja, en gedownloade spellen spelen, maar dat is illegaal he!!
Gewoon een AceKard 2.1i kopen met een microSD.
Wanneer waren die boxers verzonden?quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef -Mo- het volgende:
Heb mijn 10 CK boxers van eBay binnen. Kostte me 31 euro.
Echt puike boxers, zowaar ook van een fijne stof. Heb ook een boxer besteld van eentje waarvan ik de echte al heb (die me €32,50 kostte voor 1 boxer), en ik kon geen verschil ontdekken.
Niet zeggen dat die van €32,50 fake is.![]()
Mijn shirtje van de beste club van Nederland in 2005, 2006, 2007 en 2008 is ook binnen. Besteld bij WorldClassJersey. Die site is wat duurder dan PB (WCJ: 19 euro, PB: 15,60 en bij PB krijg je het broekje er ook bij), maar het verzenden gaat rap. Pakket komt uit Thailand, en verzenden duurt 8 werkdagen. Heb overigens met custom bedrukking gedaan en dat ziet er ook gewoon goed uit.
Nee? *psssttt*quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou jij hem geen DSTTi moeten aanraden?
Ik weet niet precies wanneer die boxers verzonden zijn, want daar heb ik geen melding van gekregen. Maar die veiling heb ik gewonnen op 30 november, dus het ging redelijk snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop