Kanen MD52quote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef revpolen het volgende:
welke oordopjes zijn nu echt aan te raden voor iphone..
bestel nu altijd de iphone oordopjes maar jullie zitten steeds over die kanen
zitten die lekker geluid beter/harder?
Check dat logo dan. Met Arabische teksten erop?quote:
Dan zijn ze niet hetzelfde toch?quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef dennis00 het volgende:
Haha. Ze zien er gewoon hetzelfde uit. Het is gewoon hele kleine tekst.
Wel goedkoop, de prijs op de site is maar ¤ 2,- voor die schoenen??
Als ik $36 moest betalen, vind ik importeren al niet meer de moeite waard. Je hebt gewoon nepperts, zonder garantie van kut-kwaliteit.
Die logo'tjes zijn er gewoon bij gephotoshopped, als je ze krijgt zijn ze niet van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Unreal88 het volgende:
Ja dan kan je toch net zo goed bij scapino/bristol nep AII Starѕ kopen?
Niet gaan klagen over merknamen, ik heb speciale tekens gebruikt :p
Toch geen UJJs voor jou he?quote:Op maandag 14 december 2009 11:48 schreef Skiet het volgende:
Zo, me ujjs zijn verzonden via tradetang. Kosten was 59 55 Dollar (discoubt gehad) inclusief verzenden. Hopen dat ze hier snel zijn.
quote:
Oops, vergeten te editen. Zal het even doen thanxquote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ten eerste je zet als iemand die al lang meeloopt een merknaam neer en ten tweede... wees gerust, mij ga je echt niet zien in dat soort schoenen/laarzen whatever haha. Is voor een vriendin van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |