Ik heb een account aangemaakt maar hoefde dat niet in te vullenquote:
Ik vraag mij af waarom dit oplichters zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Norbert704 het volgende:
De oplichters van GOB deal hebben een nieuwe website?
http://wto-shops.com/
Doe je dit nou om te trollen of denk je echt dat je een laptop voor minder dan de helft van de europese retailprijs kan kopen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef veda het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom dit oplichters zijn?
sorry, was de hele dag weg.. hebbie em al?quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Kan iemand mij de textfile voor die spycam sturen? Ik heb geen cd gekregen![]()
MickeyD al geprobeerd maar zijn inbox is afgesloten ofzoDus als iemand mij kan PM'en dan stuur ik mijn emailadres, dank je wel
Gewoon in de echte letters. Volgens mij stond laatst in dit topic ook wat foto's van de shirtjes. Ik heb er ook eentje besteld van FCB een tijd geleden. Als 'ie binnen is zal ik ook mijn bevinden posten. Volgens mij komt het gewoon uit dezelfde fabriek als de shirtjes van WorldClassJersey en TheFootballShirt, waar iedereen altijd lovend over is. Bij PB is het goedkoper en met broekje.quote:Op zondag 13 december 2009 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In welke kleur word de naam gedrukt en het nummer?
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |