Heb je er foto's van?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:
JEEJ! Mijn phone is binnen, echte Chinese kwaliteit![]()
Bizar ook dat de beltonen merendeel Arabisch zijnMaar het werkt allemaal prima met 2 sim kaarten. Alleen nu nog ff kijken of ik internet ofzo aan de gang krijg
Hey dude,quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef monkeybrain het volgende:
Hey gozers, net even de Kanen lopen testen. Ik kan je nu al vertellen dat de duurdere versies VEEL beter in elkaar zijn gezet. Superr dik draad, betere behuizing. Het is natuurlijk the high end lijnmaar voor $2 meer (50%) krijg je echt een beter product.
Ze zien er ook wel cool uit omdat je ze heel gek in je oren douwt, met draad bovenlangs![]()
De geluidskwaliteit is duidelijk verschillend, erg moeilijk om iets over te zeggen. Eentje klinkt perfect, 2 veel teveel bass, en 1 helemaal geen bass. Dat ligt ook weer aan de instellingen, muzieksoort, de oren, smaak dus tja, 101 settings![]()
Ik zal de shit verder testen maar de pasvorm van de Sony look-a-like is echt super in mijn oren. Daar kun je gewoon mee joggenAlleen geeft ie teveel bass over het gehele spectrum, maar ik zal eens aan de equalizer draaien omdat ie nu op POP staat ofzo
![]()
Die MD-52 gaan liggen stoffen, pleuren ook steeds uit mijn oren ook al is het geluid erg goed. 1 van de high ends klinkt hetzelfde volgens mij, alleen betere pasvorm![]()
Specs kan je beter hier opzoeken: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370quote:foto Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Heb je er foto's van?
Wanneer had je hem besteld/wanneer was hij verzonden?
Zoals je kon lezen, dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hey dude,
Welke vind je nouw het beste?
Wat een tyfusherriequote:foto Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Semmm het volgende:
Heerlijk toch die muziek van Jack
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Genuine V Cube 5x5x5 Magic Cube
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Semmm het volgende:
Heerlijk toch die muziek van Jack
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Genuine V Cube 5x5x5 Magic Cube
Ja precies, terwijl andere chinezen dat ding binnen 10 seconde weer in elkaar draaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En hij draait ook steeds hetzelfde, alleen verticaal, omdat hij hem anders niet terug kan draaien, hahaha.
Ja; nee.quote:foto Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Bobsch het volgende:
Hebben meerderen van jullie bij 'n zending een trackingnummer zoals RBxxxxxHK èn RTxxxxxHK gehad? Zat daar nog verschil tussen?
Heb wel eens RA, RB, RT en CP gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Bobsch het volgende:
Hebben meerderen van jullie bij 'n zending een trackingnummer zoals RBxxxxxHK èn RTxxxxxHK gehad? Zat daar nog verschil tussen?
Welk heb je besteld? Wil ook een duo sim geval kopen namelijk dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringe met dit apparaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:
JEEJ! Mijn phone is binnen, echte Chinese kwaliteit![]()
Bizar ook dat de beltonen merendeel Arabisch zijnMaar het werkt allemaal prima met 2 sim kaarten. Alleen nu nog ff kijken of ik internet ofzo aan de gang krijg
neem een nokLa E97 kloon!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welk heb je besteld? Wil ook een duo sim geval kopen namelijk dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringe met dit apparaat.
en wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn groene caleidoscoop laser eindelijk binnen!!! VET BRUUT DING!!!
Ten eerste is het een behoorlijke grote stok, het is een XXL pen formaat![]()
Het speciale effect is sterk genoeg om op een muur te projecteren van behoorlijk grote afstand, echt zo cool. Iemand vroeg een tijd terug of dit mogelijk zou zijn, ja dus![]()
Ik schoot hem 50 meter op een boom en het leek net alsof er groen metallic vuurvliegjes in de boom aan het vliegen warenMisschien herinner je je nog een x-files aflevering met groene vliegjes die mensen aten
![]()
Gewoon een normale straal is behoorlijk sterk, je ziet een groene straalNiet zo extreem als met die 200mw versies maar veel beter dan mijn 5mw rode formaat pen
![]()
Dus allemaal gaan kopen bij FP![]()
Ook 5 Kanen binnen, al die modellen die op de grote merken lijken + woodies!!!![]()
Die gaan we straks even testen
quote:foto Op woensdag 16 december 2009 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welk heb je besteld? Wil ook een duo sim geval kopen namelijk dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringe met dit apparaat.
Verdere ervaring heb ik nog niet, heb hem amper 12 uur binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Specs kan je beter hier opzoeken: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370
Bestelling was niet top gegaan, besteld op 22-10 maar door geen voorraad pas 21-11 verstuurd. Toen heeft ie bij HK post gelegen tot 7 december, toen met vliegtuig hierheen en net vandaag afgeleverd. Dus nee, echt snel was het niet
Elastiekje er omheenquote:foto Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Skiet het volgende:
Mijn MD80 cam werkt perfect. Alleen nog binnen in een slecht verlichte kamer getest en het beeld is acceptabel. Aangezien ik hem voornamelijk met wintersport ga gebruiken en in de zomer op het strand () zal het wel goed gaan toch.
Tof ding.
Bij mij zat alles los in de envelop.
Enige nadeel is dat ik wanneer ik hem in de jas klip stop dat hij vrij eenvoudig daaruit popt. Even afwachten of het met skieën dus zo ideaal is haha
Ze vragen er nu mooie prijzen voor jaquote:foto Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand nog z'n MD80 over?
Voor een mooi prijsje,, op ebay zijn ze nu allemaal best duur volgends mij ><
Gister oranje papiertje in de busWas niet thuis,, maarja kan 'm vanmiddag ophalen "BTL buitenland.. " jeuhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop