EMS komt gewoon binnen..quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef Downstar het volgende:
tevens heb ik nog wat vragen betreft het bestellen op Tradetang
( en ja ik heb ; http://sites.google.com/site/chinesewebshops/tradetang uiteraard door gelezen)
er word aangegeven om aan de tradetang supplier te vragen om met HK post te verzenden.
nu zie ik volgende staan als ik de shippingscost op TT uitreken;
[ afbeelding ]
oftewel paypal betaling is niet mogelijk wanneer en een andere shipping manier word gekozen?
EMS lijkt me verder ook niets aangezien ik nu zie dat revpolen zowat al zn pakketten al worden gecontroleerd?
( of krijg je alleen maar 19 % btw er over heen als ze worden gecontroleerd ? nee toch?)
En je hebt dus gekocht en vervolgens gemailed dat je S55 wilt bijvoorbeeld? 30 ¤ is niet veelquote:Op maandag 14 december 2009 23:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het origineel kreeg ik in een doosje. Deze boxers zaten los in het pakketje, met 10 losse zakjes erbij:
[ afbeelding ]
Ze is ontslagen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg geen mailtjes meer van Rachel, normaal reageert ze altijd binnen een dag wel. Heb haar ook al een hele tijd niet meer online gezien. Meer mensen met dit probleem?
Ze zit nu naast me, dus dan heb ik 't meteen even kunnen vragen.quote:
Yep, ik won de veiling van 10 boxers en mailde toen gewoon: 'Hello my little Chinese friend, I would like to have S55, S57 etc...'. En iets meer dan twee weken later had ik ze binnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef Luco het volgende:
En je hebt dus gekocht en vervolgens gemailed dat je S55 wilt bijvoorbeeld? 30 ¤ is niet veel
Je fleshlights en Eggs zijn niet meer spannend genoeg?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn MD80 werkt ook weer (dacht eerst dat hij kapot was omdat het lampje op rood bleef en ik eerst een soort raar elektrisch gevoel kreeg toen ik hem aanraakte)
En mstr, in welke steden zullen we upskirt-filmpjes maken?
Ze is na een grote rel overgestapt naar een andere sitequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg geen mailtjes meer van Rachel, normaal reageert ze altijd binnen een dag wel. Heb haar ook al een hele tijd niet meer online gezien. Meer mensen met dit probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |