Echt niet, Coldplay maakt goede muziek. Green Day is wel waardeloos.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Trannellius het volgende:
Oh, en Coldplay kon ook hetzelfde gezegd over worden.
Neehee, andersom gekkie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt niet, Coldplay maakt goede muziek. Green Day is wel waardeloos.
Het gaat mij er niet om of je het goede of kutte muziek vind.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef LasTeR het volgende:
Krijg je weer zo'n muzieksmaak bash topic.Nu al spijt dat ik hierin heb gepost.
Je bent zo fan van ze dat je zelfs een gd nummer in je nick hebt staan?quote:
Nounou, Green Day is weldegelijk veel geevolueerd! Misschien valt het jou niet zo op, maar de laatste twee albums zijn meer als rock opera gemaakt dan "gewoon" weer een album. De manier waarop ze nu hun muziek schrijven is vanuit een heel ander oogpunt dan hun voorgaande albumsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je het goede of kutte muziek vind.
Waar ik mij over kan opwinden is dat een band/artiest weigert zichzelf te "evolueren". Wanneer een groep dondersgoed weet dat wanneer ze het ene album herhalen, dat waarschijnlijk weer een succes wordt en dus veel geld op zal leveren, kun je imo niet serieus nemen.
Ik was 12 ofzo toen ik het bedacht had. Kan me niet herinneren wanneer ik me hier geregistreerd heb onder deze naam, maar gebruik hem nog vaak omdat hij vaak niet bezet is en ik te lui ben om een andere te verzinnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je bent zo fan van ze dat je zelfs een gd nummer in je nick hebt staan?
- Do you know your enemy. Luister dat nummer eens, en durf nogmaals te suggereren dat er langer dan 2 minuutjes over gedaan is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Nounou, Green Day is weldegelijk veel geevolueerd! Misschien valt het jou niet zo op, maar de laatste twee albums zijn meer als rock opera gemaakt dan "gewoon" weer een album. De manier waarop ze nu hun muziek schrijven is vanuit een heel ander oogpunt dan hun voorgaande albums. Daarbij durven ze heus wel gokken te nemen (dus niet altijd op safe spelen) met o.a. hun musical en het uberhaupt maken van zo'n (nou ja ongeveer) rock opera etc.
Ik voel me een Green Day stan. Oh wacht, met zo'n username ben ik dat waarschijnlijk per definitie al
Heb je serieus meer geluisterd dan die twee nummersquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
- Do you know your enemy. Luister dat nummer eens, en durf nogmaals te suggereren dat er langer dan 2 minuutjes over gedaan is.
- 21 century breakdown. "Hey, ik heb een idee! We gaan de stem van de zanger veel harder laten klinken in vergelijking tot de instrumenten dan anderen doen! Wat raar dat we dat verder nooit hebben gebruikt". Beste zanger, ga eens proberen te zingen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hun muziek ook zeker niet beroerd vind hoor, ik kan het best waarderen. Maar dat laatste album van hen is gewoonweg vrijwel hetzelfde als American Idiot
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt niet, Coldplay maakt goede muziek. Green Day is wel waardeloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |