abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75533943
Waarom wordt er zo erg met hun laatste plaat gedweept.
Het is dé band bij uitstek die al jarenlang hetzelfde riedeltje speelt. Een ander accoord zal er niet bij worden gepakt, het ritme wordt niet veranderd en dezelfde volumeverhouding komt steeds weer terug. Zelfs de structuur van het nummer (snelle delen vs slome delen) blijft gelijk.

En die teksten......dat politiek bashen is nu wel een piepklein beetje passé.

Klacht: Mensen die een band helemaal te gek vinden, terwijl ze al jaren precies dezelfde muziek uitbrengen.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75533960
Green Day.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_75533964
Oh, en Coldplay kon ook hetzelfde gezegd over worden.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:08:17 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75533970
Oké, bedankt voor je bittere mening.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:08:42 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75533985
Krijg je weer zo'n muzieksmaak bash topic. Nu al spijt dat ik hierin heb gepost.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_75533990
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Trannellius het volgende:
Oh, en Coldplay kon ook hetzelfde gezegd over worden.
Echt niet, Coldplay maakt goede muziek. Green Day is wel waardeloos.
pi_75534015
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Neehee, andersom gekkie.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_75534028
Coldplay is leuk, maar niet bijzonder. Green Day... Jostiband met een electrische gitaar.
The world became a word.
pi_75534036
Green Day

Overigens valt dat politiek bashen op 21st century ook wel weer mee, althans lang niet zo erg als op American Idiot. Het is nu (in mijn ogen iig) meer echt een verhaal (wat american idiot ook wel was maar toch ...).

pi_75534063
Green Day

Stelletje emo's.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:10:40 #11
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_75534066
Green Day
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_75534068
Green day Zitten ze een beetje riffs te jatten van black sabbath
Anti klacht: black sabbath
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_75534079
Het Nickelback-effect
Tap tap tap
pi_75534099
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef LasTeR het volgende:
Krijg je weer zo'n muzieksmaak bash topic. Nu al spijt dat ik hierin heb gepost.
Het gaat mij er niet om of je het goede of kutte muziek vind.
Waar ik mij over kan opwinden is dat een band/artiest weigert zichzelf te "evolueren". Wanneer een groep dondersgoed weet dat wanneer ze het ene album herhalen, dat waarschijnlijk weer een succes wordt en dus veel geld op zal leveren, kun je imo niet serieus nemen.
pi_75534109
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef gdbasketcase het volgende:
Green Day
Je bent zo fan van ze dat je zelfs een gd nummer in je nick hebt staan?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75534125
Maar basket case is wel het beste nummer van gd, dat dan weer wel
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75534213
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om of je het goede of kutte muziek vind.
Waar ik mij over kan opwinden is dat een band/artiest weigert zichzelf te "evolueren". Wanneer een groep dondersgoed weet dat wanneer ze het ene album herhalen, dat waarschijnlijk weer een succes wordt en dus veel geld op zal leveren, kun je imo niet serieus nemen.
Nounou, Green Day is weldegelijk veel geevolueerd! Misschien valt het jou niet zo op, maar de laatste twee albums zijn meer als rock opera gemaakt dan "gewoon" weer een album. De manier waarop ze nu hun muziek schrijven is vanuit een heel ander oogpunt dan hun voorgaande albums . Daarbij durven ze heus wel gokken te nemen (dus niet altijd op safe spelen) met o.a. hun musical en het uberhaupt maken van zo'n (nou ja ongeveer) rock opera etc.

Ik voel me een Green Day stan. Oh wacht, met zo'n username ben ik dat waarschijnlijk per definitie al
pi_75534272
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Je bent zo fan van ze dat je zelfs een gd nummer in je nick hebt staan?
Ik was 12 ofzo toen ik het bedacht had. Kan me niet herinneren wanneer ik me hier geregistreerd heb onder deze naam, maar gebruik hem nog vaak omdat hij vaak niet bezet is en ik te lui ben om een andere te verzinnen.

That being sad, zelfs nu dat zo is, wat dan nog ? Ik snap dat het klaagbaak is, maar als jij vindt dat jouw muzieksmaak superieurer is aan die van mij is dat niet mijn probleem of course .
pi_75534448
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Nounou, Green Day is weldegelijk veel geevolueerd! Misschien valt het jou niet zo op, maar de laatste twee albums zijn meer als rock opera gemaakt dan "gewoon" weer een album. De manier waarop ze nu hun muziek schrijven is vanuit een heel ander oogpunt dan hun voorgaande albums . Daarbij durven ze heus wel gokken te nemen (dus niet altijd op safe spelen) met o.a. hun musical en het uberhaupt maken van zo'n (nou ja ongeveer) rock opera etc.

Ik voel me een Green Day stan. Oh wacht, met zo'n username ben ik dat waarschijnlijk per definitie al
- Do you know your enemy. Luister dat nummer eens, en durf nogmaals te suggereren dat er langer dan 2 minuutjes over gedaan is.
- 21 century breakdown. "Hey, ik heb een idee! We gaan de stem van de zanger veel harder laten klinken in vergelijking tot de instrumenten dan anderen doen! Wat raar dat we dat verder nooit hebben gebruikt ". Beste zanger, ga eens proberen te zingen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hun muziek ook zeker niet beroerd vind hoor, ik kan het best waarderen. Maar dat laatste album van hen is gewoonweg vrijwel hetzelfde als American Idiot
pi_75534563
Green Day

En TS, van welke superieure band ben jij fan?
Patat Friet
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:23:17 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75534606
Greenday
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:24:24 #22
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75534658
Coldplay
Greenday
Mezelf
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
pi_75534770
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef Trannellius het volgende:

[..]

- Do you know your enemy. Luister dat nummer eens, en durf nogmaals te suggereren dat er langer dan 2 minuutjes over gedaan is.
- 21 century breakdown. "Hey, ik heb een idee! We gaan de stem van de zanger veel harder laten klinken in vergelijking tot de instrumenten dan anderen doen! Wat raar dat we dat verder nooit hebben gebruikt ". Beste zanger, ga eens proberen te zingen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hun muziek ook zeker niet beroerd vind hoor, ik kan het best waarderen. Maar dat laatste album van hen is gewoonweg vrijwel hetzelfde als American Idiot
Heb je serieus meer geluisterd dan die twee nummers ? Aangezien je net de singles noemt, op 21 guns na (en ja ik vond Know Your Enemey ook vreselijk kut. American Idiot overnieuw, kut lied). Het verhaal wordt ook pas echt duidelijk als je het album in het geheel hoort (totaal 18 nummers). Ik vond het persoonlijk toen ik het voor het eerst hoorde echt een rotalbum, maar ik ben er langzaam aan van gaan houden.

Hmm als je 21st century breakdown niet leuk vindt, dan houdt het op ben ik bang. Persoonlijk een van mijn favorieten van het album namelijk . P.s. ik vond ze trouwens live heel goed zingen hoor , maar ik zal je maar niet meer vervelen met mijn lofzang
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:41:24 #24
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75535283
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Sommige nummers van Green Day zijn nog wel te pruimen, let op: sommige nummers.
Maar die zwijmel-muziek van Coldplay klinkt altijd als een soort intro, als er een nummer van Coldplay op is zit ik me altijd af te vragen wanneer het nummer nou echt begint, en er zit ook helemaal geen power in
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75535320
Niet alle bands zijn zoals Greenday.
Neem Guns N Roses, een oude klassieker die echt prachtige muziek heeft gemaakt <3!
ik ben niet goed met kompjoeter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')