quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Ja, wat nou betalen? Ik wil gewoon die plaat horen."
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ajax is de smerigste club die er bestaat in NLZelf kunnen ze geen voetballers opleiden, nee die kapen ze gauw bij andere clubs weg als die beginnen goed te worden, ik noem 1 voorbeeld Suarez doet het heel goed bij FC Groningen, Ajax gaat een vies spelletje spelen om hem binnen te krijgen en Suarez ging voor het geld weg bij de FC, Dat vergeef ik die lul nooit weer
Niet meer dan logischquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:58 schreef themauster het volgende:
Trouwens het gerucht gaat dat de gemeente Groningen en de Provincie Groningen een aanzienlijk groot bedrag gaan doneren aan Serious Request
Met wat er allemaal al in de stad, gemeente en provincie gedaan wordt zou me dat niets verbazen, en ik vraag me ook af of de overheid nog wat gaat doen dit jaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:58 schreef themauster het volgende:
Trouwens het gerucht gaat dat de gemeente Groningen en de Provincie Groningen een aanzienlijk groot bedrag gaan doneren aan Serious Request
Ze gaan ons hatenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jullie reputatie nuchtere boeren gaat helemaal kapot
ROFLquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Ja, wat nou betalen? Ik wil gewoon die plaat horen."
Citymarketingquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:58 schreef themauster het volgende:
bos heeft vandaag weer 600 euro rente ontvangen dus die kan vast de opbrengst verdubbelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met wat er allemaal al in de stad, gemeente en provincie gedaan wordt zou me dat niets verbazen, en ik vraag me ook af of de overheid nog wat gaat doen dit jaar.
DER KEVIN!!quote:
Ik zeg... plakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zal ik hier de playlist plakken of wil je liever verrast worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |