quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Suarez
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Krambo het volgende:
Een aantal van de dames is lekker aangeschoten geloof ik![]()
Dronken studentes![]()
![]()
de rose ging er ook rijkelijk inquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Krambo het volgende:
Een aantal van de dames is lekker aangeschoten geloof ik![]()
Dronken studentes![]()
![]()
Misschien heeft 'ie er al wel eerder gestaan, maar is 'ie er even uit geweest en nu opnieuw uitgegeven ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tik Tok !!![]()
Blijft me een raadsel waarom dat ding nu pas bij de nieuwe singles staat..
Ajax is de smerigste club die er bestaat in NLquote:
Zit ook aan een re release te denken, maar het staat in elk geval niet op 3FM aangegeven. Naja, leuk liedjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie er al wel eerder gestaan, maar is 'ie er even uit geweest en nu opnieuw uitgegeven ofzo?
gvd, ging mij echt niet lukken de wedstrijd nog te halen. Ook nkiet verstandig aangezien ik snipverkouden ben. Maar wel balen, dit soort goals als je het niet meer verwacht is toch ff een moment om helemaal los te gaan!quote:
zijn maar weinig voetballers die niet gaan lopen voor geld, blame it the moneyquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ajax is de smerigste club die er bestaat in NLZelf kunnen ze geen voetballers opleiden, nee die kapen ze gauw bij andere clubs weg als die beginnen goed te worden, ik noem 1 voorbeeld Suarez doet het heel goed bij FC Groningen, Ajax gaat een vies spelletje spelen om hem binnen te krijgen en Suarez ging voor het geld weg bij de FC, Dat vergeef ik die lul nooit weer
Amen,my man, Amenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ajax is de smerigste club die er bestaat in NLZelf kunnen ze geen voetballers opleiden, nee die kapen ze gauw bij andere clubs weg als die beginnen goed te worden, ik noem 1 voorbeeld Suarez doet het heel goed bij FC Groningen, Ajax gaat een vies spelletje spelen om hem binnen te krijgen en Suarez ging voor het geld weg bij de FC, Dat vergeef ik die lul nooit weer
Daarom ook goed, moet alles dezelfde sound hebben dan ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't nog steeds geen typische Muse plaat.
oeh, nicequote:
In het gevalletje Suarez niet, Ajax was al rond met Suarez terwijl Groningen van niks wist.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn maar weinig voetballers die niet gaan lopen voor geld, blame it the money
ach jee, zijn we een beetje frustiquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |