sms nu COMPUTER UIT naar 3333quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, alle SMSjes gaan UIT HET RAAAAAAAMMMMMMM!!!
Ik vind alleen wat Fergie zingt een leuk stuk, maar dat heb ik heel vaak met BePquote:
Fergie is goed inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind alleen wat Fergie zingt een leuk stuk, maar dat heb ik heel vaak met BeP
Is die nieuwe cd van hun een beetje zoals dit? Vind die laatste 2 singles echt zo fijn!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
BeP. Wat een onwijs leuke single!
Inderdaad is meer ingedeukt en ministukje eraf, hij had op zijn punt moeten landen .quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef AapjeAapje het volgende:
OPNIEUW. Die compuuter is niet kapot!
I got a feeling is echt zo`n bout plaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Is die nieuwe cd van hun een beetje zoals dit? Vind die laatste 2 singles echt zo fijn!
Hoop het want dan is het wel een toffe cdquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Is die nieuwe cd van hun een beetje zoals dit? Vind die laatste 2 singles echt zo fijn!
Hoe is 't eigenlijk met die kapstok die niet kapot wilde?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Inderdaad is meer ingedeukt en ministukje eraf, hij had op zijn punt moeten landen .
Die ligt op mijn werk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Hoe is 't eigenlijk met die kapstok die niet kapot wilde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |