Hoe stom.... Amy MacDonald heeft 'm uiteraard al gedaan... pfieuw!quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Oh ow.... Geen Mr. Brightside vandaag, Wat dan?
The Killers - Romeo & Juliet
The Killers - Shadowplay
The Killers - Ruby, Don't take your love to town
The Killers - Hotel California
Blijkbaar ben ik de enige dan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verschrikkelijke versie van Florence & The Machine. Had 'm eerder al gehoord. Blegh![]()
![]()
Heb het wel over voor het goede doel en een extra shirt is altijd welkomquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
20 eu, maar gaat naar goede doel en zo. Dus vond het wel een goed gevoel momentje!
Vooral het engels wat er in gezongen wordt qua uitspraak gruwelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verschrikkelijke versie van Florence & The Machine. Had 'm eerder al gehoord. Blegh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ben blij dat jimmy hem gecovered heeft
Of we schrijven zijn naam gewoon goedquote:
En bij The Beatlesquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk hoe hij nog heen en weer zwalkt van links naar rechts qua sturing in geluid.
Had je helemaal bij de mamas en de papas , links geluid en recht muziek.
Ja Jesusquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Of we schrijven zijn naam gewoon goed![]()
![]()
Jimi
quote:
Shit ! vroeg me al af waar ze wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die moest onverwachts werken vanavond, dus die heeft ook de DJ Sandstorm-mix gemist...
Gaaf !quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er komen straks nog wat pareltjes voorbiij oa Noisettes die 'When You Were Young'' doen en The Killers met 'Romeo & Juliet'...
yes, ik doe de muziek op ma- di en woensdagnacht!quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf !kom jij trouwens deze kant nog op om productiewerk te doen tijdens SR?
zal niet meer zeggen dat ze winnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
ik wilde de uitslag nog niet weten, is niet zo spannend als je de samenvatting kijkt nl....
Stoer , ga je hier ook meeposten , wel zo gezellig , ga paar nachten proberen mee te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
yes, ik doe de muziek op ma- di en woensdagnacht!
Ah, top ! zal proberen om wat mee te pikken, maar zal lastig worden want erquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
yes, ik doe de muziek op ma- di en woensdagnacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |