Op zich wel. Maar Het Testament is een prachtig boek van John Grisham. Over een advocaat die een reis door de Braziliaanse jungle moet maken om een erfgenaam te vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik mijn testament geschreven heb, wil je die dan ook lezen ?
Hij is pakistaans, de economie loopt daar nog wat minder lekker. Hij zou er voor een jaar zijn, blijkt dat zijn vader/ouders het gewoon niet meer op kunnen brnegenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal maar half meegekregen...maar waarom zit hij daar? Ik bedoel, je weet van tevoren toch of het betaalbaar is of niet?
?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor dweepmuziek(op z'n Nederlands dan)
Zondagmiddag, Vondelpark, bij de grote vijver...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef iamredleader het volgende:
Da's inderdaad erg jammer
Waar moeten Jair en ik ons melden voor de kalender-shoot?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
GVD nog steeds aan het werk. Het lijkt wel werk
Hopelijk voor 01.00 naar huis
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oooohhh mn vriend heeft net te horen gekregen dat hij een beursverhoging krijgt maar het is niet genoeg.... Hij gaat weg en zegt zich nu pas te realiseren dat ie niet weg wilt en zoveel van ons houdt![]()
![]()
![]()
Als je je kut voelt, dan moet je mooie muziek gaan draaien en dwepenquote:
Ik weet wel een stad waar bijzonder veel studentes wonenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. We gaan gewoon een keer een biertje pakken in een stad waar veel studentes zijn.
Als je je kut voelt, moet je wat vaker douchen, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je je kut voelt, dan moet je mooie muziek gaan draaien en dwepen
Maar een dweep op z'n engels is weer wat anders
Dat 'ie trouwens niet helemaal teruggaat is wel weer positief toch? Want Chicago is niet heel dichtbij, maar niet zo ver als Pakistan
Ik heb tegen mijn geloof in de hele week zo'n beetje aan het bier gezeten, dit weekend blijk ik thuisquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen gaat zo nog even op stap of geloven jullie het allemaal wel?
Ik denk eerder de dokter bezoeken want dat zou een hele vreemde zaak zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je kut voelt, moet je wat vaker douchen, zou ik zeggen...
Ken jij in Amsterdam het Arendsnest?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn geloof in de hele week zo'n beetje aan het bier gezeten, dit weekend blijk ik thuis
Groningenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet wel een stad waar bijzonder veel studentes wonen![]()
Ik ben geen ervaringsdeskundige, dus sorry voor mijn kennelijke misvatting...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eerder de dokter bezoeken want dat zou een hele vreemde zaak zijn
ja dat ga ik maar doen. en alsnog die warme douche nemen zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je je kut voelt, dan moet je mooie muziek gaan draaien en dwepen
Maar een dweep op z'n engels is weer wat anders
Dat 'ie trouwens niet helemaal teruggaat is wel weer positief toch? Want Chicago is niet heel dichtbij, maar niet zo ver als Pakistan
Peter van der Arendquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij in Amsterdam het Arendsnest?
Pas geleden geweest en daar ontdekt dat ik bockbier wel kan waarderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |