Daar ben ik de 18de of de 19de ook te vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet wel een stad waar bijzonder veel studentes wonen![]()
Wanneer weet je het zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik de 18de of de 19de ook te vinden.
Waarschijnlijk pas de 17de.quote:
Da's wel erg verlaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
De 19e zit ik sowieso bij mn vrienden aan de grote markt, verlaat Sinterklaasfeestje![]()
Ik heb er vorig jaar O&N gevierd en ooit eens 3 weken doorheen gefietst. Dat fietsen was 1 van mijn leukste vakanties ooitquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind dat hele belgie gewoon wel een tof land, zeker als je er op vakantie bent
Dat weet ik niet, 't is nog niet bekend wanneer ik er heen gaquote:
apart ja. Wellicht dat RAR en RIP 2 verschillende sponsoren hebben? Kan me wel voorstellen in deze tijd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bekijk de poster nog eens en zie nu dat zowel Warsteiner als Becks er op staan. Apart
Wat leuk!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de meest geniale adventskalender gekocht
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je er zelf snoepjes in kon doen oid, maar er zit dus een klein deeltje van het huisje in dat je elke dag dus een stukje verder kunt versieren![]()
quote:
Als ik wat slimmer had gepland, was ik volgende week zaterdag naar Gent gegaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook. Ik ga zeker een dag naar Groningen.
Het stomst is nog dat het bedrag wat ze terug moet geven gewoon op het scherm komt te staan. Zelfs toen ik op haar scherm wees stuurde ze me nog weg met de mededeling dat ze het wel goed had.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar kijk ik niet meer van op, caissières die niet kunnen hoofdrekenen.
Als bedrijfsleider van een supermarkt zou je je echt doodschamen.
En nu kom je die dag niet verder dan Antwerpen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik wat slimmer had gepland, was ik volgende week zaterdag naar Gent gegaan.
Misschien heeft ze gewoon een oogje op je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het stomst is nog dat het bedrag wat ze terug moet geven gewoon op het scherm komt te staan. Zelfs toen ik op haar scherm wees stuurde ze me nog weg met de mededeling dat ze het wel goed had.
Of op Sven, maar dan heeft ze dus niet veel indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon een oogje op je?
Ik heb wel een noodplan: ergens vanaf de Hoeksche Waard klan ik ook naar Studio Brussel luisteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu kom je die dag niet verder dan Antwerpen?
Dit heet eigenlijk diefstal (van de caissière dan).quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het stomst is nog dat het bedrag wat ze terug moet geven gewoon op het scherm komt te staan. Zelfs toen ik op haar scherm wees stuurde ze me nog weg met de mededeling dat ze het wel goed had.
Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik er thuis weinig naar kan kijken. Ziggo heeft nog steeds niet bekend gemaakt of zij het 24/7 voor alle abonnees via het etalagekanaal gaat doorgeven. Het komt wel 24/7 op 101tv maar dat zit achter een decoder.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb wel een noodplan: ergens vanaf de Hoeksche Waard klan ik ook naar Studio Brussel luisteren.
Bovendien zendt den Belg Music for Life uit na de gebruikelijke programmering.
Ik heb die mogelijkheid juist wel, maar dan via IPTV.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik er thuis weinig naar kan kijken. Ziggo heeft nog steeds niet bekend gemaakt of zij het 24/7 voor alle abonnees via het etalagekanaal gaat doorgeven. Het komt wel 24/7 op 101tv maar dat zit achter een decoder.
Maar ja, vrijdag om 1900 weet ik het zeker. Dan begint het feest!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb die mogelijkheid juist wel, maar dan via IPTV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |