Jambers.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Tong80 niet een keer bij fok! Tv.
Volgens mij kan dat echt een geniaal Jambers achtig stukje worden.
Lul niet, je bent nog maagd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg nog kleingeld terug van je moeder
Laatste woorden van Jezus aan het kruisquote:
Nee hij zei "Godverdomme!".quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste woorden van Jezus aan het kruis
Dank je welquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Ben. het volgende:
[..]
Nee hij zei "Godverdomme!".
Maar feli. tong.
Wat een tijd, man!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef tong80 het volgende:
Shani Davis was nog beter vandaag.
nee hoor, Driehondervierenzeventigduizendzevenhonderdeenenzestig inmiddels !quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Av- het volgende:
Driehondervierenzeventigduizendzeshonderdvierennegentig!!!!!!!!!??? Nee toch!?
Newbiequote:Op zaterdag 12 december 2009 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
God en ik dacht dat ik heel wat gepost had met 70000+
Ik neem het in beraadquote:
Da gij da zegt is leuk veur hetzelfde geld zijde ut nie me me eensquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:44 schreef Darkestrah het volgende:
Hee, ik wil hier wel even gepost hebben.
tong, gefeliciteerd menneke. Ge zijt 'n goeie.
quote:
Dat wordt een geweldig feest in 2018quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:50 schreef Zwansen het volgende:
Tong, bij deze beloof ik je dat als je een miljoen posts hebt hier dat ik je dan persoonlijk een krat bier naar keuze kom brengen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt een geweldig feest in 2018
Ik kan je geruststellen. Ik ga gewoon naar de hoeren. [Nou ja ik heb een vaste negerin, met enorme tieten] Ik poker tot ik geen geld meer heb. Sla vliegen dood en speculeer via de DSB bank.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef aaipod het volgende:
Ik hoop echt serieus dat je buiten Fok! om nog wel een leuk sociaal leven en een nuttige dagbesteding zoals een studie of een baan hebt. Als dat zo is, petje af.
Als dat niet zo is dan is dit misschien tevens een mooi moment om eens na te denken wat je verder van het leven verwacht en hoe je denkt dat te bereiken. En als je tijdens dat nadenken tot de conclusie komt dat dit is wat jou gelukkig maakt dan is het ook oké denk ik.
Veel geld ontvangen door posten op een forum? Er zijn er zat die het zouden willen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef aaipod het volgende:
Ik hoop echt serieus dat je buiten Fok! om nog wel een leuk sociaal leven en een nuttige dagbesteding zoals een studie of een baan hebt. Als dat zo is, petje af.
Als dat niet zo is dan is dit misschien tevens een mooi moment om eens na te denken wat je verder van het leven verwacht en hoe je denkt dat te bereiken. En als je tijdens dat nadenken tot de conclusie komt dat dit is wat jou gelukkig maakt dan is het ook oké denk ik.
Zo doe je dat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellen. Ik ga gewoon naar de hoeren. [Nou ja ik heb een vaste negerin, met enorme tieten] Ik poker tot ik geen geld meer heb. Sla vliegen dood en speculeer via de DSB bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |