UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
Ja, diequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef haakon het volgende:
deze:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Andrea!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tukkers op kof? wie was dronken?!
trappen op, net als rocky.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer genoeg zijn er in de buurt geen bergen waar ik kan oefenen
Mja, maar daar heb je geen variabelen als wind, temperatuur en ongelijkhedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
trappen op, net als rocky.
idd ! ga naar dat hoge gebouw in Enschede !quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
trappen op, net als rocky.
Alphatoren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
idd ! ga naar dat hoge gebouw in Enschede !
Maakt weinig uit, is echt wel zwaar en wedden dat je daar veel conditie van krijgt !quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar daar heb je geen variabelen als wind, temperatuur en ongelijkheden
Ja, dat zal best welquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, is echt wel zwaar en wedden dat je daar veel conditie van krijgt !
Oooooooh, werk je bij de boer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef haakon het volgende:
hardloopband en dan helling instellen !
ik ga veel werken, en bij een boer werken is best zwaar en veel lopen
dus ik maak me niet echt druk, sowieso niet
misschien een keer een avondje hardlopen of fitness
raam dicht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
Tralalala, ik heb de verwarming aan maar nog is het koud
Ik wil je best op komen warmen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
Tralalala, ik heb de verwarming aan maar nog is het koud
Mijn tekst, eikolquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil je best op komen warmen hoor
en ik vond 'm nog wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil je best op komen warmen hoor
Justinquote:
hmmquote:
dan ga je haar warm makenquote:
pm je adres even aub.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik vond 'm nog wel voorspelbaar
IK JAH
Ik kom welquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wist waar ik woon?
ik ook nietquote:
neequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef Samzz het volgende:
Als ik oud ben, wil ik ook in de Playboy
Nee joh. Ben ik bij lange na niet mooi genoeg voor. Oud ook niet, maar het is een leuk strevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee
jij moet jong in de playboy![]()
quote:
Solliciteer jij naar een baantje als Theo Maassen of zo?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar een baantje als Theo Maassen of zo?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoef San niet naakt in de playboy te zien.
Ik zie d'r liever in het echt naakt voor me staan
Ik dacht datquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Wie zeg dat ik het negatief bedoel
Daarom juistquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Samzz..je kent me toch
Als jij dat graag wiltquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gaan we nog samen keer wat eten dan?
Ik heb m wel gelezen, maar ik wil niet naakt staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En mijn posts worden weer genegeerd door San
Gewoon je kleding aanhouden sam, zo zie je er ook meer dan goed uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m wel gelezen, maar ik wil niet naakt staan
Ik wil dat wel.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon je kleding aanhouden sam, zo zie je er ook meer dan goed uit
Wij kunnen toch onderling een meet houden, is toch veeeel leukerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat wel.
Maar ik wil zoveel, ik wil ook een ToF meet, maar dat zit er ook steeds niet in
Je mag ook liggen, of bukken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m wel gelezen, maar ik wil niet naakt staan
Ja, dat kan wel jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij kunnen toch onderling een meet houden, is toch veeeel leuker?
Bukken is gevaarlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je mag ook liggen, of bukken...
A lesser playahquote:
Ja... wat jij wiltquote:
Tja, het werd tijd voor iets anders na al die zoetsappigheid tussen jou en markoooquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... wat jij wilt
En dat plaatje, is gewoon nasty
gadverdammequote:
Je zou ook gewoon een lekkere kerel kunnen posten... Maar nee... het word een vrouw met vliegen op dr reetquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, het werd tijd voor iets anders na al die zoetsappigheid tussen jou en markooo
dat is wel geluktquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, het werd tijd voor iets anders na al die zoetsappigheid tussen jou en markooo
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja ik kan idd een foto uit mn fobo posten...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze vroeg om een lekkere kerel, dan moet je in mijn fobo zijn
[/marko-modus]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze vroeg om een lekkere kerel, dan moet je in mijn fobo zijn
[/marko-modus]
met het ToF-sletjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we hier binnenkort een ToF!-stelletje?
waar?quote:
ToF-sletje?quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ToF-sletje?
Ik kijk Spark of Insanity. I looooooove Marko
ik bedoelde jou niet met sletjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ToF-sletje?
Ik kijk Spark of Insanity. I looooooove Walter
Wie danquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoelde jou niet met sletje
3 keer radenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie dan
P.S.: ik kijk nog steeds en ik heb buikpijn van het lachen
Oooh, Markoquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
3 keer raden
ik ken dat niet
quote:
oow, datquote:Jeff Dunham ken je toch wel? Van Achmed the Dead TerroristZet CC er maar op, is echt súper
Theo heeft van die mooie carnavalskrakersquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik vind hem geweldig
Ik kan daarintegen absoluut niet lachen om Theo Maassen.
En geen greintje fatsoen in de donder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Theo heeft van die mooie carnavalskrakers
is ook niet verplichtquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En geen greintje fatsoen in de donder.
Het is niet verplicht... maar er zijn gewoon een aantal normen en waarden en daar heeft Theo blijkbaar nooit van gehoord. Hij met z'n gele tanden en brillenkop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is ook niet verplicht
gister heb ik katinka polderman gezien. die vond ik wel leuk![]()
Daag Sanquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
Omg
Ik ga te bed, lekker Jeff Dunham verder kijken. Slaap lekker, Marko
slaap lekker Sanquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
Omg
Ik ga te bed, lekker Jeff Dunham verder kijken. Slaap lekker, lieverds
quote:
wtfquote:
hoe ist?quote:
dies niet nieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:20 schreef jjstyle333 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)el-12-swat-team-3690
Lol, nieuwe van New Kids on the block.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef haakon het volgende:
mensen ik ga slapen,
Weltrusten allemaal
Nee, maar nu weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wist waar ik woon?
omdat ik niet zo'n ding hebquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
boys, san is van mij, jullie zijn lang niet zo mannelijk als mij, immers jullie rijden geen motor.
ik weet alleen niet precies waar san woont, zal niet lang duren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik niet zo'n ding heb![]()
wacht maar. in 2010 ga ik d'r 1 kopen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik weet alleen niet precies waar san woont, zal niet lang duren.
gave film!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net ff Wayne's World gekeken met mn maat
Die is te druk met msnquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, vertel nog eens wat.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, vertel nog eens wat.
Are you drunk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HEN! Onmeunige schoonheid! Verrijk ons leven met je heerlijke aanwezigheid!![]()
Nee, geilquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik ben wel dronken, dronken van geluk. Samen met jou
Tuulk niet, met je duistere plannetjes met lieve meisjes!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee, je gunt me het gewoon niet
tss niet waar!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuulk niet, met je duistere plannetjes met lieve meisjes!
Someone is in denial herequote:
Oke, dan ga ik maar snel offlinequote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, bevredig me vannacht
Jowquote:
moet datquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, bevredig me vannacht
En vriendinnetjes? Goed hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:07 schreef Samzz het volgende:
Joehoe! Lekker in bed met de blackberry
Hoe is het met m'n vriendjes?
Sanquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:07 schreef Samzz het volgende:
Joehoe! Lekker in bed met de blackberry
Hoe is het met m'n vriendjes?
Ja! Mooi zo, ik ga straks een keer naar m'n bollekesquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En vriendinnetjes? Goed hoor.![]()
Wat ga je in Arnhem doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga naar arnhem jonks!, ben er morgen wel een keer weer waarschijnlijk!
een oude bekende opzoeken!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat ga je in Arnhem doen?
GATVERDEMME!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik was me kamer beetje aan het opruimen, schuif ik me tv meubel opzij ligt daar een dode mus
Terwijl mijn raam altijd maar 15 cm ofzo open staat.
daar gaat je statusquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik was me kamer beetje aan het opruimen, schuif ik me tv meubel opzij ligt daar een dode mus
Terwijl mijn raam altijd maar 15 cm ofzo open staat.
vind je?quote:
ik heb d'r ook altijd 1 onder 't bed liggenquote:
Ik keek er ook wel van op hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vind je?![]()
ik hou niet van dooie dieren in mijn slaapkamer... in andere kamers trouwens ook niet...
dat conserveert het bestequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik keek er ook wel van op hoor
maar moet ik dan alles pot dicht houden dan op me slaapkamer?
Vaker schoonmaken wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja alles ligt er net nieuw inquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaker schoonmaken wil ook wel helpen.
neuh... maar smerig is het welquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik keek er ook wel van op hoor
Heb ik niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuh... maar smerig is het wel
Zou het trouwens ook niet vertellen aan al die chickies van je
ja, want anders scoort ie natuurlijk geen nieuwequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nog steeds in de ontkenningsfase?
Wij snappen elkaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, want anders scoort ie natuurlijk geen nieuwe
quote:
ik had het gelezenquote:
doot henig anquote:
nee, dat duurt nog evenquote:
Die marko en ze kippetjes.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker kippetjes eten...zonder Ratel.
kippetjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker kippetjes eten...zonder Ratel.
ik zie hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die marko en ze kippetjes.....
woeiii ik heb weer een UI....
waar?quote:
ik moet ook nog op de centen lettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ga je toch met marko mee achter de chickies aan!
Zijn die breezersletjes van Marko zo duur dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet ook nog op de centen letten
mooi eind wegquote:
geen idee, ik kan dan beter wat achter de hand houdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zijn die breezersletjes van Marko zo duur dan?
quote:
je hebt je rijbewijs toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geweldige chauffeur
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat ik geweldig rijd
dan moet je vaker rijdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat ik geweldig rijd
dat klopt dan wel weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...
en de momenten dat ie niet afslaat ruik je de koppelingsplaat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzo
Nou enquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzo
Gewoon alle stoplichten ontwijken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou en
hoeveel stoplichten staan er nou op de autoweg van hier tot HMHniet zoveel
op de A1 kom je er verrekte weinig tegenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou en
hoeveel stoplichten staan er nou op de autoweg van hier tot HMHniet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |