De meeste wel ja... Echter; ..quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Steengeyl het volgende:
Mensen kennen mij als een rustige jongen..?
Ik dacht dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:41 schreef marini50 het volgende:
k moet het ff kwijt
1.Het is 7:00 ik kom uit mijn bed stoot ik mijn teen en mijn nagel is eraf gevlogen k natuurlijk pijn
je hoeft niet persee rood haar en sproeten te hebben om gepest te worden jongeeenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef beverton het volgende:
hebben ze je weer gepest op school, omdat je rood haar en sproeten hebt?
Ojee, ik vermoed dat ik zojuist gequote ben door iemand met rood haar en sproetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef Quantie het volgende:
[..]
je hoeft niet persee rood haar en sproeten te hebben om gepest te worden jongeeen
HAHAHAHA, nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Ojee, ik vermoed dat ik zojuist gequote ben door iemand met rood haar en sproeten
DAYWALKER
hoe kan er maggie in een nieuw blikje zitten? dat je net gekocht heb dan zit die toch nog dichtquote:5.de school is uit ik koop nog even een blikje. wat blijkt zo een KK JONG HAD ER MAGGIE IN GEDAAN!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef beverton het volgende:
hebben ze je weer gepest op school, omdat je rood haar en sproeten hebt?
Je koopt toch geen blikje als je moet zeikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:48 schreef marini50 het volgende:
hoe kan er maggie in een nieuw blikje zitten? dat je net gekocht heb dan zit die toch nog dicht
ik had hem opengemaakt en toen moest ik naar de wc en toen hadden ze het gedaan. ;P
hij welquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:48 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Je koopt toch geen blikje als je moet zeiken
Beschrijf eens het ideale fatsoenlijke mensquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:50 schreef Shadowlyse het volgende:![]()
Ts is een pauper en zit op een pauperschool.
Fatsoenlijke mensen maken zulks niet mee.
Presentquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:51 schreef Quantie het volgende:
[..]
Beschrijf eens het ideale fatsoenlijke mens
hmmm, ok. dus als je present bent maak je dit soort dingen nooit meequote:
Fatsoenlijke mensen slaan anderen niet op hun bek. Schelden geen mensen uit. Gebruiken niet elke zin het woord kanker of afgekort als kk etc...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:51 schreef Quantie het volgende:
[..]
Beschrijf eens het ideale fatsoenlijke mens
ah dan ben ik half fatsoenlijk mensquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:54 schreef Shadowlyse het volgende:
Fatsoenlijke mensen slaan anderen niet op hun bek. Schelden geen mensen uit. Gebruiken niet elke zin het woord kanker of afgekort als kk etc...
Sommige mensen zijn nog niet zover geëvolueerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:54 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen slaan anderen niet op hun bek. Schelden geen mensen uit. Gebruiken niet elke zin het woord kanker of afgekort als kk etc...
Jij redt het niet op straat ik sweerquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:54 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in een fatsoenlijke buurt met allemaal nette mensen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij redt het niet op straat ik sweer
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:41 schreef marini50 het volgende:
en ik heb een keiharde ram op z'n bek gegeven. waardoor hij neerviel. komt me leraar eraan
zeg ie dat ik moet oprotten.
Gozert,stuur me es een aanmedingsformulier doorquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef marini50 het volgende:
Als jij iemand neerslaat op school wordt je alleen weggestuurd?
yep
Alsof jij regelmatig iemand in elkaar klapt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Gozert,stuur me es een aanmedingsformulier door
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef marini50 het volgende:
srry voor dit bericht dit was duz mijn broertje van 8 jar waar ik mijn account mee deel! dat is
nu duz wel afgelopen ik heb zo snel mogelijk mijn password verandert hij doet domme dingen!
zoals dit ik zal maar zeggen een echt rotjongetje! hij zegt dat hij mensen in elkaar ramt dit is
dus waar. hij is soms gewoon een domme zoutzak! mijn excuses hiervoor. voor mijn stomme
broertje van 8 jaar die walgelijke dingen uitvreet! doe dit topic maar zo snel achter slot en grendel!
sjeesjus....
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef marini50 het volgende:
srry voor dit bericht dit was duz mijn broertje van 8 jar waar ik mijn account mee deel! dat is
nu duz wel afgelopen ik heb zo snel mogelijk mijn password verandert hij doet domme dingen!
zoals dit ik zal maar zeggen een echt rotjongetje! hij zegt dat hij mensen in elkaar ramt dit is
dus waar. hij is soms gewoon een domme zoutzak! mijn excuses hiervoor. voor mijn stomme
broertje van 8 jaar die walgelijke dingen uitvreet! doe dit topic maar zo snel achter slot en grendel!
sjeesjus....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |