Mar Turks lêze is ommers net nedich foar dit berjocht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:36 schreef swollywood het volgende:
Vertaling? Ik kan geen turks lezen.
Oong, mar by in dialect wurden de wurden allinich mar in bytsje oars útsprutsen, dus dan hast grif gjin muoite om my te begrypen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat Google dit dialect niet kan vertalen.
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oong, mar by in dialect wurden de wurden allinich mar in bytsje oars útsprutsen, dus dan hast grif gjin muoite om my te begrypen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Ensaf het volgende:
Hjimme klikke allehear op in topic mei in Fryske titel, en binne dan fernûvere at it berjocht yn it Frysk is?
Idd een nieuw ontwerp van het befaamde kruisje en een nieuw logo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:52 schreef Flores het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Kan het wel waarderen. Al ben ik zelf geen Fries, verstaan en lezen lukt me wel.
Maar dus mogelijk een nieuw kruisje?
Toch wel weer jammer ergens.
De Âlvestêdeferiening hat it predikaat 'Koninklijk' krigen, dus ik tink dat de ûnterwerpers mei in kroantsje yn 't spier west binne.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd een nieuw ontwerp van het befaamde kruisje en een nieuw logo.
Ik hoop dat deze verandering een verbetering is.
At 'e tocht der wer komt kinst der oars mar better oan wenne.quote:
De tocht komt toch niet. Lekker puh.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef Ensaf het volgende:
[..]
At 'e tocht der wer komt kinst der oars mar better oan wenne.
Ah, die had ik gemistquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je over de Friese taal wilt blêren open je maar een topic in KLB of zo, hier graag ontopic verder over it nije alvestêdekrúske.
Er kan natuurlijk nog steeds een nieuwe Elfstedentocht komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:28 schreef mrPanerai het volgende:
wat is het nut van een nieuw kruisje als er toch geen tochten meer komen?
TS, jammer dat je Fries moet typen om je intressant voor te doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |