En Enait gaat weer los, tegen Jeroen Pauw.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit specifieke geval, maar de Moslims lijken op alle vlakken een soort uitzondering te willen hebben in de regel. Dit terwijl mijn levensstijl wellicht net zo belangrijk is voor mij als de islam voor een Moslim.
Ik moet me ook gewoon conformeren aan de maatschappij als ik wat wil en kan niet zomaar overal met mijn lange haard los met een ranzig t-shirt van 1 of andere band ergens naar binnen brullen gewoon omdat ik mijn leven graag zo wil doorbrengen.
Los van dit vind ik het ongelofelijk slecht voor de integratie.
Onze slappe linkse neerbuigende regering kan er inmiddels wel een boek over schrijven. "Hoe houd ik de kloof tussen de bevolking onderling in stand, en vergroot ik die waar mogelijk." lijkt een passend titel.
Ben het helemaal met je eens Meki.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:35 schreef Meki het volgende:
Jammer, Enait maakt zichzelf bij Pauw en Witteman belachelijk
Hij, gelijk in de aanval en vooroordeelt zelf.
Jammer, hij verspeelt zijn laatste vrienden hiermee.
Hij stond op.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Enait gaat weer los, tegen Jeroen Pauw.
Had niet anders verwacht.
Hij is zelfs vertrokken omdat hij tegengas kreeg.
Ik vind dat zo'n kneus he met zijn woorden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Enait gaat weer los, tegen Jeroen Pauw.
Had niet anders verwacht.
Hij is zelfs vertrokken omdat hij tegengas kreeg.
Ja, die woorden van hem, volgens mij begrijpt hij amper wat hij zegt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n kneus he met zijn woorden.
Woorden gebruiken die de helft van Nederland niet snapt zonder de van Dale erbij te pakken, nee dat is lekker handig... waarom ook. Gevoel van superioriteit?
En dan wel dure woorden, maar propere zinsconstructie ho-maar.
Inderdaad, dan kunnen we ze 1 voor 1 door de mand zien vallen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef akveor het volgende:
Erg jammer dat hij is opgestaan en is vertrokken. Er zouden veel meer van dit soort discussies met dit soort fanatici moeten plaatsvinden.
Het is jammer omdat hij niet uitlegde wat zijn standpunten waren en waarom hij niet wilt opstaan. Gelijk in de aanval en vooroordelen. Dat is fout en het zegt veel over het persoon zelf.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Meki.
Inderdaad. Wat een loser. En dan dat taalgebruik, alsof hij een kerngeleerde is met een iq van 185 of zo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
Mag hij blijven zitten, loopt hij weg...
Enait is zeker erg slim alleen hij gebruik zijn slimheid op de verkeerde moment en op een andere manier.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een loser. En dan dat taalgebruik, alsof hij een kerngeleerde is met een iq van 185 of zo.
Overigens vond ik dat wat die hoofdeksels betrof wel een punt had.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kunnen we ze 1 voor 1 door de mand zien vallen.
In mijn ogen was er geen ruimte voor een andere gelijk dan Enait's vooringenomen mening. Vreemd want die man kwam toch wel redelijk intellectueel over. Ik mag toch hopen dat zijn moslimbroeders dit toch geen normaal gedrag vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is jammer omdat hij niet uitlegde wat zijn standpunten waren en waarom hij niet wilt opstaan. Gelijk in de aanval en vooroordelen. Dat is fout en het zegt veel over het persoon zelf.
Hij geeft het verkeerde voorbeeld en heeft hierbij zijn imago beschadigd. Pauw staat bekend om zijn vriendelijke houding en vroeg normale vragen. Naar mijn mening kon Enait hier normaal antwoord op geven.
Nouja, je ziet hier al twee moslims afkeurend reageren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen was er geen ruimte voor een andere gelijk dan Enait's vooringenomen mening. Vreemd want die man kwam toch wel redelijk intellectueel over. Ik mag toch hopen dat zijn moslimbroeders dit toch geen normaal gedrag vinden.
Ja, en dat vind ik klasse van jou en Meki.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nouja, je ziet hier al twee moslims afkeurend reageren.
Ik had je ook keihard uitgelachen als je achter deze mafkees stond. Ik acht zelfs Meki wel beter dan dat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nouja, je ziet hier al twee moslims afkeurend reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |