Voelde je dan geen slijm in je mond ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm.. Ik heb toen ik mijn verstandskies heb laten trekken gewoon vla etc. gegeten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef nattermann het volgende:
Anders misschien toiletpapier opvouwen ofzo?
Nee. Ik heb twee weken na de ingreep een zondagochtend smoel gehad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Voelde je dan geen slijm in je mond ofzo?
Vond ik ergens bij Appie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Wat de neuk is kerstvla?
Tevens kan je de wonden ook gewoon dicht branden.
Ook met die goedkope recycletoiletpapier waarvan je gelijk brandwonden aan je bruine anjer oploopt?quote:
Dat is helemaal onzin. Je kan gewoon eten wat je wilt (voor zover de pijn het toelaat) en juist flink spoelen om de wond schoon te houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef dannietjuh47 het volgende:
EN nog wat.. De chirurg zei dat ik op dag 1 niets mocht eten drinken spoelen en praten.
Ik ben gewoon luiquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik blijf bloeden ga ik niet op Fok vragen of dat goed is
Ik bel dan diegene die dat veroorzaakt heeft.
HIj had wel gezegd dat ik gelijk asperine moest innemen zodra de pijn begon..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef mstx het volgende:
Dat het nu nog bloedt is niet zo'n goed teken, normaal houdt dat na een paar uur wel op.
[..]
Dat is helemaal onzin. Je kan gewoon eten wat je wilt (voor zover de pijn het toelaat) en juist flink spoelen om de wond schoon te houden.
Ik kreeg ook pijnstillers (van dat poederspul waar je een olifant nog mee kan omleggen zo ongeveer) maar het bloeden stopte toch wel na een paar uur.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
HIj had wel gezegd dat ik gelijk asperine moest innemen zodra de pijn begon..
Misschien omdat asperine een bloedverdunner is?
Brufen 600 zeker..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kreeg ook pijnstillers (van dat poederspul waar je een olifant nog mee kan omleggen zo ongeveer) maar het bloeden stopte toch wel na een paar uur.
Is dat spul sterk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kreeg ook pijnstillers (van dat poederspul waar je een olifant nog mee kan omleggen zo ongeveer) maar het bloeden stopte toch wel na een paar uur.
Valt reuze mee. 3 weken geleden voor de eerste 2 geweest, Moest er 9 uur zijn. De injectie viel echt erg mee en de beste man had ze binnen een paar minuten eruit! (rechts onder en boven) Niks geen snijden en boren etc. Toen onder nog gehecht, gaasje ertussen en o kwart over 9 was ik weer klaar en kon ik met mijn receptje naar huis toe. (brufen 600) kreeg 15 zakjes heb er 2 gebruikt. Geen pijn gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Andyy het volgende:
Zeg, hoe zijn die spuitjes?
Ik ben woensdag aan de beurt
En ik mag dan ook een 2e afspraak laten maken voor de andere kant(alle 4 eruit)
Vond de verdovende injecties het meest kut. Na de ingreep neem je gewoon zoveel drugs dat je niks meer voelt. Ik moest toen paracetamol 1000 mg nemen en drie uur daarna 800 mg brofen in zo´n zakje. En dat herhalen en afbouwen na een paar dagen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Andyy het volgende:
Zeg, hoe zijn die spuitjes?
Ik ben woensdag aan de beurt
En ik mag dan ook een 2e afspraak laten maken voor de andere kant(alle 4 eruit)
[..]
Is dat spul sterk?
Ik hoop het wel, ik merk meestal nooit wat van normale paracetamol
Dankje voor de geruststellende reactiequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond de verdovende injecties het meest kut.
Paracetamol neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:31 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Brufen 600 zeker..
Hij schotelde mij asperine 500 mg voor
Ik moest er om half 9 zijn, en mijn chirurg was ook aardig en hij had ze er ook erg snel uit! Rechtonders was met was wrikken en draaien er zo uit gehaald, maar boven moesten ze eruitsnijden. Ik was niet gehechtquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Mkr het volgende:
[..]
Valt reuze mee. 3 weken geleden voor de eerste 2 geweest, Moest er 9 uur zijn. De injectie viel echt erg mee en de beste man had ze binnen een paar minuten eruit! (rechts onder en boven) Niks geen snijden en boren etc. Toen onder nog gehecht, gaasje ertussen en o kwart over 9 was ik weer klaar en kon ik met mijn receptje naar huis toe. (brufen 600) kreeg 15 zakjes heb er 2 gebruikt. Geen pijn gehad
begin februari voor de andere kant, appeltje eitje!
Dat ongeveerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Mkr het volgende:
[..]
Valt reuze mee. 3 weken geleden voor de eerste 2 geweest, Moest er 9 uur zijn. De injectie viel echt erg mee en de beste man had ze binnen een paar minuten eruit! (rechts onder en boven) Niks geen snijden en boren etc. Toen onder nog gehecht, gaasje ertussen en o kwart over 9 was ik weer klaar en kon ik met mijn receptje naar huis toe. (brufen 600) kreeg 15 zakjes heb er 2 gebruikt. Geen pijn gehad
begin februari voor de andere kant, appeltje eitje!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dit hoor ik liever
Bij mij zit er 1 verticaal, volgens mij moeten ze die wel snijden en boren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |