dat dus. ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
Jij schiet het voor en die jongen betaald het terug. Een andere manier is er niet vrees ik.
Dat had je ook kunnen weten voordat je tekende, en als je zo slim geweest was om bovenstaande te realiseren had je ook niet op eigen naam 4 huisjes gehuurd om ze weer onder te verhuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef pekel123 het volgende:
Ja was er al bang voor.
Toch vind ik het een vrij brute maatregel van Landal dat vanaf 28 dagen van te voren je altijd 100% van het totaalbedrag moet betalen. Er kan zo ontzettend veel gebeuren in een maand..
Ook belachelijk vind ik dat ik die annulering dan net zo goed niet had hoeven doen. Ik betaal nu nog steeds exact hetzelfde bedrag maar heb alleen geen huisje meer.
Als ik dit niet had gedaan had ik nog op zoek gekund naar anderen die in het huisje willen. Nu vang Landal de volle mep en kan het ook nog is een keer het huisje alsnog verhuren..
En dan vraag ik me ook af waarom je TS dit niet realiseerde voordat hij annuleerde, had hij alsnog een paar andere kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat had je ook kunnen weten voordat je tekende, en als je zo slim geweest was om bovenstaande te realiseren had je ook niet op eigen naam 4 huisjes gehuurd om ze weer onder te verhuren.
Zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef pekel123 het volgende:
We hebben hier absoluut te maken met een leermomentje ja...
Dat zou zomaar een oplossing kunnen zijn. Misschien kan je hem dan nog met winst wegzetten, TSquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Conflict het volgende:
Hee TS, misschien wil ik dat huisje wel.
Waar en wanneer en hoe duur?
Die kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Misschien kan je hem dan nog met winst wegzetten, TS
lekkere vriend dat hij jullie ook laat bloeden omdat hij wilde annulerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef pekel123 het volgende:
Zoals ik al eerder zei.. dat kan dus niet omdat ik em al geannuleerd heb, dit kan niet meer ongedaan gemaakt worden.
ik heb dus geen huisje meer en wel een rekening..
Heb voorgesteld aan de groep om het met z'n allen te betalen en daar gaat geloof ik iedereen wel akkoord mee...
Dat is wel heeeeeel erg coulant van iedereen. Ik zou toch zoiets hebben van 'als jij annuleert, mag jij ook betalen daarvoor'.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef pekel123 het volgende:
Heb voorgesteld aan de groep om het met z'n allen te betalen en daar gaat geloof ik iedereen wel akkoord mee...
Ik vind die 28 dagen van Landal niet zo gek hoor. Als mensen tot een week voor aankomst zouden kunnen annuleren, krijgt Landal het ook niet zo makkelijk meer verhuurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef pekel123 het volgende:
Ja was er al bang voor.
Toch vind ik het een vrij brute maatregel van Landal dat vanaf 28 dagen van te voren je altijd 100% van het totaalbedrag moet betalen. Er kan zo ontzettend veel gebeuren in een maand..
Ook belachelijk vind ik dat ik die annulering dan net zo goed niet had hoeven doen. Ik betaal nu nog steeds exact hetzelfde bedrag maar heb alleen geen huisje meer.
Als ik dit niet had gedaan had ik nog op zoek gekund naar anderen die in het huisje willen. Nu vang Landal de volle mep en kan het ook nog is een keer het huisje alsnog verhuren..
Hoezo is dat een brute maatregel? Als iedereen vlak van te voren nog kan annuleren, komt Landal steeds met lege huisjes te zitten waar ze zo vlak van te voren niemand meer voor kunnen vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef pekel123 het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, als je het hele bedrag moet betalen, heb je gewoon recht op dat huisje...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef pekel123 het volgende:
ik heb dus geen huisje meer en wel een rekening..
Het staat zo in de voorwaarden, heb je die eerst gelezen voor je die annulering deed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, als je het hele bedrag moet betalen, heb je gewoon recht op dat huisje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |