quote:
Die van mij is van staal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef UnderSiege het volgende:
Bloedlullen worden harder.... lekker puh
lady gaga praktijken? dacht dat jij een vrouwtje wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:00 schreef Seven. het volgende:
Een dikke vleeslul natuurlijk. In slappe toestand 12 cm, in stijve toestand een kleine 18 cm. Bloedlullen:
Dat is een dildo Seven.quote:
Mijn diamant mept op den duur jouw staal in twee.quote:
Ben ik ook. Maar dan nóg heb ik grotere ballen dan jij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
lady gaga praktijken? dacht dat jij een vrouwtje was
in je mond bedoel je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar dan nóg heb ik grotere ballen dan jij.
heb jij een eigen agentquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef UnderSiege het volgende:
1.94meter en 105 kilo zwaar en er zitten botten in en het kan praten![]()
You wish, ik heb geen strap-on nodig om de ladies te neuken. En spreekwoordelijk staal hè? Er stond al dat mijn lul van vlees is.quote:
In mijn kruis. Ik heb tevens haar op mijn tanden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
in je mond bedoel je?
dat hebben alle lesbi'squote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
In mijn kruis. Ik heb tevens haar op mijn tanden.
Eigenlijk zijn lesbo's perfect. Mannen met tieten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dat hebben alle lesbi's
Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
You wish, ik heb geen strap-on nodig om de ladies te neuken. En spreekwoordelijk staal hè? Er stond al dat mijn lul van vlees is.
nou nou perfect. die tuinbroeken vind ik nog steeds niks hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn lesbo's perfect. Mannen met tieten.
Je zou mij eens in mijn werkuniform moeten zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nou nou perfect. die tuinbroeken vind ik nog steeds niks hoor
oeh, foto's?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou mij eens in mijn werkuniform moeten zien. Geen flight maar trainattendant.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn lesbo's perfect. Mannen met tieten.
Jong heb je nou een lul of een kutquote:
Beide. En tieten. Cup C. Maar ik heb liever een B.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong heb je nou een lul of een kut!
Vleeslullen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef NLpredatorNL het volgende:
en nu wil ik nog weten waar de vrouwtjes het meest op geilen
Lolledquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef Jahr00n het volgende:
Slap 5 cm.
Hard 25 cm.
Groetjes, de beuker.
Jij hebt zeker zo'n hele dikke vieze klit die op een piemel lijkt.quote:
En een pittig kort kapsel...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar dan nóg heb ik grotere ballen dan jij.
En jij een bloedlulquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n hele dikke vieze klit die op een piemel lijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |