waarom ging hij erachter aan met een stokbrood terwijl de boter op de grond lag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Babblefish het volgende:
Ik was net bij de AH (Albert Heijn) en heb me daar toch weer iets meegemaakt!
Ik kwam wat vakkenvullers tegen en moest met lederen ogen toekijken hoe de situatie uit de hand liep. Ik zal een soort van Flashback geven hoe het gebeurde.
*Vakkenvuller 1 gooit een pakje boter op de grond*
De bedrijfsleider: 'Zeg wat is dat hier!'![]()
Vakkenvuller 1: 'Ik heb een pakje boter op de grond gegooid'
Bedrijfsleider: Ja, dat zie ik ook wel. maar waarom?
Vakkenvuller 1: 'Omdat ik een beetje impulsief ben' Tot volgende week!'![]()
En dan vertrekt de vakkenvuller opeens. Bedrijfsleider erachter aan met een stokbrood. Echt onwerkelijk was het. Iedereen stond ook echt zo te kijken van: 'Wat is hier het praktisch nut van?'![]()
Klacht: Theater in de AH, terwijl ik gewoon een brood kwam kopen.
Hij jaagde de vakkenvuller op naar de afdeling vleeswarenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
waarom ging hij erachter aan met een stokbrood terwijl de boter op de grond lag?
quote:
Misschien gingen ze samen lunchen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
waarom ging hij erachter aan met een stokbrood terwijl de boter op de grond lag?
Met z'n stokbrood naar de vleeswarenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij jaagde de vakkenvuller op naar de afdeling vleeswaren
Lemming? Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef Frollo het volgende:
Help eens even, waar is dit precies de lemming van?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Was het een kale man van middelbare leeftijd die achter een licht getinte, noord Afrikaanse jongeman aanging ?
Dan was het denk ik de opname van hun nieuwe reclame
Nee, aangezien Mark geen ban heeft?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben je nu alweer je account aan het uitlenen?
Nu je het zegt! Mijn brood is weg!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Ensaf het volgende:
Dus die bedrijfsleider ging er met jou brood vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |