Opsomtopics worden zelden nog gecheckt na de eigen post.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schop!
waarom heb ik nog niet alle winnaars in mijn PM-box?
Voor hoeveel ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef whaley het volgende:
Ja ook ik heb vandaag mijn tasje (lowepro altus 10) gekregen. Heel mooi tasje, moet alleen nog iets vinden wat er in past want het is echt kleinpcmcia kaarten passen er net in (4 op elkaar ofzo) of een stapeltje visitekaartjes of wat CF/SD kaartjes.. maar die zijn dan wel heeeel goed beschermd
edit: er staat er ook al een op marktplaats
Gelukkig niemand van de prijswinnaars op FOK!.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef whaley het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=marktplaats+altus+10
http://link.marktplaats.nl/308364262quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig niemand van de prijswinnaars op FOK!.
quote:Reden waarom ik het verkoop:
Heel simpel: ik heb em gewonnen, maar kan em niet gebruiken, want mijn camera is wat groter.
ow ja! heb ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef -Splash- het volgende:
Surveillance-Fiets: Was mijn PM over gekomen?![]()
Er zal vast wel meer volgen!quote:
ik wacht nog steeds op de helft dus je bent ruim op tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef -Splash- het volgende:
ThanksOmdat ik iets later was wist ik niet zeker of het nog goed ging komen.
Pak van mijn hart!
Jij zit bij de tweede ronde. Ik heb je adresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heb je mijn PM wel gehad?
Want ik heb gehoord dat sommigen al wat hebben ontvangen, maar ik nog niet
Ja? Had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de helft dus je bent ruim op tijd
Vrijdag!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:24 schreef -Splash- het volgende:
Wanneer wordt de 2e ronde verstuurd?
Nice!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |