http://fotoboek.fok.nl/user/36431quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elektrotechniek && Informatica![]()
(En het is eleCtronica!)
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/36431![]()
![]()
zo heet ie welquote:
jouw buik lijkt me eerder een "zwelg" dan een 'zwelgje".quote:
Ik begon me net thuis te voelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...
Dan heb je een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:03 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik begon me net thuis te voelen
Ik pak zo af en toe een paar dozen in.quote:
kom er maar in BBquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je een bord voor je kop.En de vacature van bord-vooor-je-kop-user is in dit topic al vervuld. Sorry.
Neem het hem niet kwalijk, zijn verstandelijk vermogen is niet al te hoog.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...
Ik heb geen bord voor m'n kop, wel een bak koffie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je een bord voor je kop.En de vacature van bord-vooor-je-kop-user is in dit topic al vervuld. Sorry.
En waarom denk je dat ik BB bedoel? Geloof dat er wel meer kandidaten zijn.quote:
Ok, hierbij heeft Juup z'n gelijk bewezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef _Michiel_ het volgende:![]()
[..]
Ik heb geen bord voor m'n kop, wel een bak koffie.
Die is dit weekend in Zwedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om op dit soort momenten BB aan te roepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik BB bedoel? Geloof dat er wel meer kandidaten zijn.
ik vond het hier al rustig..quote:
Ik pak jou wel in, ok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om op dit soort momenten BB aan te roepen.
Laat mij toch, pak wat in of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |