jaaaa.... volegnde keer zal ik proberen sorry........quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef lynda het volgende:
[..]
wel dichtgooien maar niet nieuw topic maken.. foei![]()
Morgen? Morgen is het weekend *yo*quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef NBT het volgende:
Middag!!
Gelukkig wel, dan is het alweer bijna maandagquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Morgen? Morgen is het weekend *yo*
Want maandag is de dag... is de dag... is de dag... dat ik me weer beklagen mag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig wel, dan is het alweer bijna maandag
Jij vindt dit grappig he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig wel, dan is het alweer bijna maandag
vooral de reacties van ander maakt het nog leuker denk ikquote:
Kom dat volgend jaar bij m'n voordeur zingen met een lampion, dan krijg je dubbel zoveel snoep als anderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Want maandag is de dag... is de dag... is de dag... dat ik me weer beklagen mag?
QFTquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
vooral de reacties van ander maakt het nog leuker denk ik
Anders ik welquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef NBT het volgende:
ben wel toe aan weekend!
Snoep?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom dat volgend jaar bij m'n voordeur zingen met een lampion, dan krijg je dubbel zoveel snoep als anderen
Ook goedquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Snoep?
Ik wil een fles whiskey!
Dus de rest van het pand gaat ook mee?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders ik wel
Morgen ga ik gewoon bij m'n baas thuis eten (met de rest van het pand hier).
Die kerel schijnt zelfs een bioscoop thuis te hebben... Ben toch wel benieuwd
*schrijft datum in agenda*quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dus de rest van het pand gaat ook mee?
Dus een... pand... dat "om non nom nom" doet?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat optimistischer te zijn tegenwoordig
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dus de rest van het pand gaat ook mee?
Dus een... pand... dat "om non nom nom" doet?
Probeer ik het met je meequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat optimistischer te zijn tegenwoordig
Ik ben niet alleeeeeeeeeeen!quote:
quote:
tot hoe laat mag jij vandaag je aanwezigheidspremie ontvangen?quote:
ik ga dan ook weg, was hier al om 8:00quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
tot hoe laat mag jij vandaag je aanwezigheidspremie ontvangen?
Hier half 5
Ik krijg m'n aanwezigheidspremie pas rond de 25equote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
tot hoe laat mag jij vandaag je aanwezigheidspremie ontvangen?
Hier half 5
Jij ook al?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ga dan ook weg, was hier al om 8:00
Jij komt pas om 8 uur je bed uit rollenquote:
jah het was rustig op de wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Half 5 ben ik hier echt pleite, bus + trein ->
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik krijg m'n stoma pas rond de 25e
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik krijg m'n 25 stoma's pas rond met aanwezigheidspremie
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik krijg m'n klabanusverlening pas rond met aanwezigheidspremie
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik verleng m'n 25e klabanus in het rond, daarom krijg ik aanwezigheidspremie
Heuh...half 9quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij komt pas om 8 uur je bed uit rollen
Moet je eigenlijk ver naar je werk daar?
Dan ben ik al 45 minuten op mijn werk gek!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh...half 9
Neuh, ik zit 15 seconden van het grootste metrostation vandaan. Vanuit daar is het zo'n 20 minuten met de metro
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik verleng m'n aanwezigheidspremie door 25 keer mijn klabanus tegen mijn moeder te swaffelen
quote:
godverquote:
zekerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
en TOCH roeleert House de pannen van het dak!
"house"?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
en TOCH roeleert House de pannen van het dak!
Ook dat...en ach..omdat het kan!quote:
flauw, wat zout en peper??quote:
Alleen het einde is wel grappig, voor de rest natuurlijk weer een extreem bout nr hequote:
dan ben je echt zielig als je van zulke mensen gaat stelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Pinpasdiefstal invalide vrouw Wolvega
Wolvega • BVH 2009124842
Op dinsdag 1 december rond 16.30 uur rekende een mevrouw haar boodschappen af bij een winkel in het centrum van Wolvega. Doordat zij invalide is moest zij, zittende in haar invalide voertuig, de pincode intoetsen. Hierdoor kon ze haar pincode niet goed afschermen. Na het pinnen stopte ze haar bankpas in de jaszak en ging weer verder met boodschappen doen. Toen ze even later haar pinpas weer wilde gebruiken was deze verdwenen. Een maal thuisgekomen kreeg ze via de bank te horen dat iemand met haar bankpas een groot geld bedrag gepind had! Uit het politieonderzoek bleek dat de personen op deze foto's de pas gebruikt hadden. Waarschijnlijk hebben ze de pincode afgekeken en de invalide mevrouw 'gerold'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind het eigenlijk best wel grappigquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Alleen het einde is wel grappig, voor de rest natuurlijk weer een extreem bout nr he
http://www.youtube.com/results?search_query=je+moeder&search_type=&aq=fquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
flauw, wat zout en peper??
[ afbeelding ]
Het nummer gaat nergens over, maar het klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Alleen het einde is wel grappig, voor de rest natuurlijk weer een extreem bout nr he
Hit 1: Je moeder is een puta...hupsakeequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=je+moeder&search_type=&aq=f
Zielig? Gewoon erg erg erg triest... dit is toch niet te filmen? (jawel lul, er staan toch ook foto's!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ben je echt zielig als je van zulke mensen gaat stelen
Guus meeuwis volk... oja... *zucht*quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het nummer gaat nergens over, maar het klinkt wel lekkerEn tja..ik ben een Brabander he
shit je gaat er zelf al grapjes over makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zielig? Gewoon erg erg erg triest... dit is toch niet te filmen? (jawel lul, er staan toch ook foto's!)
Ja!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
je gaat over mijn sjit zelfs al grapjes over maken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Guus meeuwis volk... oja... *zucht*
*doet trein na... kedeggedeng... kedeggedeng kedeggedeng OE OE*
* stuurhierdiespamheen geeft WL:quote:
kedeggedeng... kedeggedeng kedeggedeng je moederquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]kedeggedeng... kedeggedeng kedeggedeng STOEPHOER
Jammiequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen geeft WL:
[ afbeelding ]
PROOST!
Geef me dan toch maar Osdorp Posse!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]kedeggedeng... kedeggedeng kedeggedeng STOEPHOER
maar ik moet nog autorijdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PROOST!
ask die ene kerel die alles gekopieerd heeftquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Weet iemand waar dat plaatje uithangt waar ik bijna iedereen aan een bar heb staan fotosoepen?
Dan mag je er toch wel 1tje pakken, je gaat pas over een uur weg hoorquote:
owjah das waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan mag je er toch wel 1tje pakken, je gaat pas over een uur weg hoor
Whehehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef lynda het volgende:
[..]
ask die ene kerel die alles gekopieerd heeft
Die jah, thx!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah das waar
http://grtdojw.punt.nl/index.php?foto=true&id=423281&fgroep=26462#foto
zoek je deze??
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Geef me dan toch maar Osdorp Posse!
schandaligquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die jah, thx!
Leuk he dat al mijn fotosoeps worden gecopieerd enzo
[ afbeelding ]
Alleen ik en lyn staan er niet op
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik toevallig net op heb staan
ik durf niet te klikkenquote:
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Guus meeuwis volk... oja... *zucht*
*doet trein na... kedeggedeng... kedeggedeng kedeggedeng OE OE*
jongen, dat is een filmpje over het leven van droxzquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken
ben bang dat ik gerickrolled wordt
Ik heb hier geen fotosoep man, kan wel ff paint.net installeren...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M valt zometeen maar in slaap.
Droxz, kun je die knurft niet bewerken met photosoep ?
die gast die alles kopieerde
oude school versie nog welquote:
van wie ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb hier geen fotosoep man, kan wel ff paint.net installeren...
Nee, die mensen laat ik met rust
Heb jij niet nog een leuke foto?
Jezelf en je moeder?quote:
Zo daar ga ik er een paar van drinken vanavondquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PROOST!
Ik geef je net bier, pak aan en drink!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo daar ga ik er een paar van drinken vanavond
Nee dank je ik moet nog rijden zometeenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik geef je net bier, pak aan en drink!![]()
* stuurhierdiespamheen trekt een biertje open... iemand nog een biertje?
Ik zie het al voor me:quote:
Ik zat meer te denken aan die gast van:quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
* stuurhierdiespamheen koopt tientje WW:
verkoper: Hier de bijsluiter...
ik: Huh?
verkoper: Dat je er gek van kan worden!
ik: Fuck of, ik wil roken!
verkoper: *duwt bijsluiter in hand*
ik: * maakt propje* en doet volgende filmpje na:
Ook een optie natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:52 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan die gast van:
ach waarom ook nietquote:
*uit mijn hoofd*quote:
BEDANKT VOOR JE INZET!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef RockBabe het volgende:
Mensjes, ongedierte en buitenaardse wezens, ik wens jullie een fijn weekend.
* RockBabe gaat uit eten en daarna zien we het wel weer
ik reken mezelf onder buitenaardse wezensquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef RockBabe het volgende:
Mensjes, ongedierte en buitenaardse wezens, ik wens jullie een fijn weekend.
* RockBabe gaat uit eten en daarna zien we het wel weer
Mwhehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
*uit mijn hoofd*
bier, daarvoor ben ik hier, na elke 4 moet ik pissen als een stier
Na een bier of 4 moet je pissen als een stier
Na een bier of 5 versier je elk wijf
Na een bier of 6 voel je de fles
Na een bier of 7 begin je te leven
Na een bier of 8 voel je de kracht
Na een bier of 9 kun je overal tegen
Na een bier of 10 ga je anders zien
En na een bier of 11 kan je lachen om jezelf
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik reken mezelf onder buitenaardse wezens ongediertje
Crazy-M, Sgele en halve-6pack, jullie komen wel in nieuwe huisje ff biertje doen he?quote:
Kut noordelingquote:
als je geen ongedierte bestrijding hebt welquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Crazy-M, Sgele en halve-6pack, jullie komen wel in nieuwe huisje ff biertje doen he?
Vroeg of laat sta ik bij je aan de deur jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Crazy-M, Sgele en halve-6pack, jullie komen wel in nieuwe huisje ff biertje doen he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he!
Ik ga maar eens rustig alles afsluiten, ik mag/kan iets eerder weg
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
Heb ik niet!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je geen ongedierte bestrijding hebt wel
top!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vroeg of laat sta ik bij je aan de deur ja![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]Fijn weekend kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he!
Ik ga maar eens rustig alles afsluiten, ik mag/kan iets eerder weg
*BOKS!*Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik pik die sgele wel op in boekarestquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Neem jij Sgele ff mee dan? hahahaha
[..]
top!
Dat weet ik genoeg, ik ben uit van hier!
Jij ook man, prettig weekend iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]Plantjes teler !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he!
Ik ga maar eens rustig alles afsluiten, ik mag/kan iets eerder wegYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Krijg ongezien de tyfus schijt op je kale knikker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij ook man, prettig weekend iedereen.
En... bedankt voor jullie inzet natuurlijk he!![]()
*box ouweeeee*
Wat heerlijk liefdevol zijn we altijd voor elkaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krijg ongezien de tyfus schijt op je kale knikker.
Laat ff weten, dan kom ik ook ff buurtenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Neem jij Sgele ff mee dan? hahahaha
[..]
top!
Dat weet ik genoeg, ik ben uit van hier!
Strak plan!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat ff weten, dan kom ik ook ff buurten
tuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nou zal ik maar thuis blijven dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Heul niet!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou zal ik maar thuis blijven dan?
nee, jij woont er alquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou zal ik maar thuis blijven dan?
ook weer aanwezig ?quote:
ok, bezig bijtje dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef NBT het volgende:
ja ben laatste dagen heel druk... niet echt cool zeg maar, en weinig tijd voor fokmaar op het eind van de middag is er altijd tijd voor fok!
pfft ontkennen is nutteloosquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhh, ik woon niet bij Droxz thuis ofzo?
Droxz's huis staat 25km bij mijn huis vandaan ofzo
nog 12quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja vooruit
Ben jij alweer in NL dan?
'Voorlopig' .. ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
NeeZit hier voorlopig nog wel even
Heb een contract getekend voor langere tijd..het is niet zo dat ik zoals 'vroeger' hier voor een paar weken m'n ding kwam doenquote:
Gelukkig wel jah.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja momenteel wel ja...achja, nog 10 minuten!
wat moet brabant nu zonder de pimp ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
NeeZit hier voorlopig nog wel even
Och..nu kunnen de vrouwen weer veilig over straatquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gelukkig wel jah.
nog 2. val bijna in slaap hier
[..]
wat moet brabant nu zonder de pimp ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Och..nu kunnen de vrouwen weer veilig over straat
Ja ik probeer dat topic een beetje bij te houdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk reltopic trouwens
Fanatieke extremistische vriend spamt op Hyves
Sorry, was ff wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik probeer dat topic een beetje bij te houden![]()
Go Smokez!
Was al middag hoorquote:
Goeienachtquote:
Avondquote:
moeten we weer werkenquote:
Dat duurt nog een paar uurtjesquote:
kijk das goed bezigquote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat duurt nog een paar uurtjes
Pff ben net weer wezen trainen, na 2 uur werd het een beetje zwart voor m'n ogen, toen ben ik maar naar huis gegaan, ging bijna bruut over m'n nek daar
Maar, heb wel met élke oefening nieuw persoonlijk record neergezet
ik ook niet.quote:
jij bent vrijquote:
Mail why that?quote:Op maandag 14 december 2009 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet.
ook in afwachting van mail ......
Mogguh frappanteling!quote:Op maandag 14 december 2009 08:46 schreef tripack het volgende:
het is maandag
wat zeg ik nou weer
morguuh iedereen![]()
volgende week maar 2 dagen zeker werken en daarna bankzitdagen![]()
echt welquote:Op maandag 14 december 2009 08:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh frappanteling!
Thuis bankzitten hoop ik?
niet!quote:
Dat is niet verkeerd man, ik "mag" gewoon doorwerken hierquote:Op maandag 14 december 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel
de klant gaat echt dicht dus ben benieuwd of ik daarna nog moet werken
Zkr, vanochtend toen ik pleite ging was het bij het huis -1.5quote:
jah ik moest vanochtend krabben, kwam ik bij m'n auto kon ik nog een keer beginnenquote:
Bij mij zat mn deur dicht gevrorenquote:Op maandag 14 december 2009 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik moest vanochtend krabben, kwam ik bij m'n auto kon ik nog een keer beginnen
mja tis weer een kwestie van wennen. van mij mag het best 3 weken vriezen achtemekaar.quote:Op maandag 14 december 2009 09:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zkr, vanochtend toen ik pleite ging was het bij het huis -1.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 14 december 2009 09:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ach, nu zitten we toch lekker warm binnen?
* stuurhierdiespamheen doet rondvragen: Iemand bakkie koffie?
quote:Op maandag 14 december 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja tis weer een kwestie van wennen. van mij mag het best 3 weken vriezen achtemekaar.
ps.Dat zkr, vanochtend op mijn fiets... damn, frissssssssss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om binnen weer lekker de verwarming aan te zetten
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT ziet dat bakje koffie wel zitten..
warm ....quote:Op maandag 14 december 2009 09:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ach, nu zitten we toch lekker warm binnen?
* stuurhierdiespamheen doet rondvragen: Iemand bakkie koffie?
gheghe ziet er goed uit....quote:Op maandag 14 december 2009 09:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* stuurhierdiespamheen zet bakkie!
ik weet precies wat je bedoeld. bevroren bovenbenen.quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat zkr, vanochtend op mijn fiets... damn, frissssssssss!
Tijd om binnen weer lekker de verwarming aan te zetten
zeg ik dacht dat jij van droxz specials hield, of zit dat in die bus ernaast ?Dquote:Op maandag 14 december 2009 09:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* stuurhierdiespamheen zet bakkie!
Staken !!!quote:Op maandag 14 december 2009 09:46 schreef RockBabe het volgende:
Goedemorgenis er iemand, maar dan ook maar 1 iemand die koffie voor me heeft
![]()
Er is gewoon geen koffie op het werk
* stuurhierdiespamheen geeft kruikquote:
En mijn handen, vooral met al die "verwondingen"quote:Op maandag 14 december 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoeld. bevroren bovenbenen.
Dat apparaat heb ik gekocht trouwensquote:Op maandag 14 december 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik dacht dat jij van droxz specials hield, of zit dat in die bus ernaast ?D
kijk eens. krijg je er ook een croissantje bijquote:Op maandag 14 december 2009 09:46 schreef RockBabe het volgende:
Goedemorgenis er iemand, maar dan ook maar 1 iemand die koffie voor me heeft
![]()
Er is gewoon geen koffie op het werk
Thanks haha.quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen geeft kruik![]()
hahaha, ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat apparaat heb ik gekocht trouwens
Daar zit whiskey in
ah liefquote:Op maandag 14 december 2009 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk eens. krijg je er ook een croissantje bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |