Ja maar ik werk zelfs als chauffeurquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Dinthe het volgende:
Ik heb het ook vaak zat gehad.
Je bent niet alleen!
(Maar het blijft kut)
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoals eigenlijk niet zo heel erg vaak ging ik vanmorgen met de auto naar de plaats toe waar ik opgeleid word om later een functie te bekleden met het doel om onze economie weer uit het slop te trekken. Ik verliet dus mijn huis en stapte in de auto, om luttele minuten later de snelweg op te draaien. Na ruim een kwartier snelweg kwam ik aan bij mijn afslag: Kralingen. Ik ga er dus af. Aangezien ik niet meer op de snelweg reed, kwam ik verkeerslichten tegen (nee geen stoplichten!). Deze waren rood, dus stopte ik. En hier begint het echte avontuur!
Na een tijdje wachten werd dit verkeerslicht ook weer groen, ten teken dat ik mijn weg weer mocht vervolgen. Ik wil dus hendig sjiek wegrijden, maar helaas gaf ik niet voldoende gas. Het gevolg hiervan laat zich raden: de motor viel uit en ik moest opnieuw startenEn er keken veel mensen toe
Klacht: motor af laten slaan bij het stoplicht
PS: ik ben nog een man ook
Ik vorige week ook, toen ik vergat dat ik zelf geen automaat rijquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
Ik heb een keer een diesel auto af laten slaan.
Ik rij lege lease-auto's van de dealer (of mensen thuis) naar de depots van leasemaatschappijen. Kortom, allerlei verschillende zaken. Vanmorgen reed ik echter in de auto waar ik altijd in rijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:51 schreef Dinthe het volgende:
Chauffeur van wat? Anders kan je het afdoen aan het rijden in een ander voertuig.
Nee, dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
Stonden er mensen achter je die meteen gingen toeteren?
Je bent geen tom coronelquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
TS beweerd dat hij man is![]()
![]()
Ik ging vorige week vrijdag iets te scherp door de bocht toen ik van de snelweg af kwam en stond in ene 180graden gedraaid op de weg met mijn neus tegen het verkeer in![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
quote:OP quote ik niet, maar eigenlijk hoort die hier dus....
zeur nog maar eens op vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Ik ging vorige week vrijdag iets te scherp door de bocht toen ik van de snelweg af kwam en stond in ene 180graden gedraaid op de weg met mijn neus tegen het verkeer in![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
Zet eens fatsoenlijke banden onder je autoquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
En wat voor auto was dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik rij lege lease-auto's van de dealer (of mensen thuis) naar de depots van leasemaatschappijen. Kortom, allerlei verschillende zaken. Vanmorgen reed ik echter in de auto waar ik altijd in rijd.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |