Inderdaad. Als hij het echt een probleem heeft gevonden, dan had hij al lang gebeld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef H.FR het volgende:
En je belt nooit?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Slenger het volgende:
Telfort toch maar eens gebeld. Lag toch aan hun.![]()
Ze hadden de sms bundel vergeten op mijn naam te zetten.
Welke?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Sobraine het volgende:
Telfort is gewoon instant fail. Maakt niet uit wat. Ik werk in een telecomwinkel en ben al 5 week bezig om een klant van mij te helpen met zijn nummerbehoud. Alles checken bij oude provider en het klopt, Telfort zegt van niet,
Welke stad?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Sobraine het volgende:
T-Mobile komt de klant weg.
Ik werk voor The Phone House.
Nee had laatst iets gekocht bij zo'n winkel maar dat was niet in Groningenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Sobraine het volgende:
Groningen......
Want jij werk voor? En waar?
Of misschien het ik toch gewerkt in zo'n winkelquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Sobraine het volgende:
Oooh, vandaar. Hahaha
Wat heb je gekocht als ik vragen mag? En waar?
Jammer. Was erg benieuwd. Misschien een PM?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Of misschien het ik toch gewerkt in zo'n winkel
Ik zeg alleen toch niet welk telefoon bedrijf in welke stad, dat laat mijn post geschiedenis niet toe
Is al wel eventjes geleden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:59 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Jammer. Was erg benieuwd. Misschien een PM?
Ik had geen beter bijbaantje kunnen treffen, gezellig, veel geleerd, goed verdient wat ook niet bepaald onbelangrijk isquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef Sobraine het volgende:
Wel tevreden?
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Sobraine het volgende:
Heeft leuke en slechte kansen. Er heerst een enorm vooroordeel over verkopers en dan vooral telefoonverkopers. Dat is soms erg lastig en vervelend. Vind het werk zelf erg leuk en doe het met veel plezier. Enige punt is dat ik gemiddeld eens per kwartaal een toestel zie wat ik zelf ook wel wil hebben.
e72quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef Sobraine het volgende:
Heb nu een Hero en wil graag een E72.
Is een beetje ver vanuit Den Boschquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Sobraine het volgende:
Dat hoekje merk je niks van en is erg lekker in de hand. Kom maar naar Groningen, kan je even testen.
Misschien wel, zal eens aan mijn maten voorstellenquote:
Isgoed man, slaapzequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef Sobraine het volgende:
Nja, ik ga nu pitten. Ik pm jij pm't en wij pm'en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |