Ik durf mijn geld ook wel op Rigby te zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Zul je zien dat die nieuwe van Miss Montreal de nieuwe MH wordt...![]()
Ik gok op Rigby
Ook altijd bij die grappen in het begin, als het over iets mannelijks gaat ofzo dan is het standaard [flauwe uitspraak], aldus Rita Verdonkquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Verdonk wordt weer helemaal de grond in geboord
*gniffel*quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ook altijd bij die grappen in het begin, als het over iets mannelijks gaat ofzo dan is het standaard [flauwe uitspraak], aldus Rita Verdonk
Ahh, daar gaan we weerquote:
Underdog?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs Miss Montreal denkt dat het Rigby is geworden!
quote:@hnkydank u, daarom heb ik geen megahit nodig, mijne draaien ze wel
Altijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Lezen Coen en Sander ook op Fok?
Die draaien ze alleen als die verplicht op de playlist wordt gezet door iemand van de muziekredactie, tenzij je Bart Arens heet natuurlijk, dan vindt je hem echt leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal/status/6569295920
[..].
Vlak überfan Giel niet uit!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die draaien ze alleen als die verplicht op de playlist wordt gezet door iemand van de muziekredactie, tenzij je Bart Arens heet natuurlijk, dan vindt je hem echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |