Die mag dan zeker niet ontbreken xDquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Krambo het volgende:
Als Kinderen voor Kinderen kan op 3fm dan kan deze ook wel
Als je radio tenminste Alanis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Flappie eigenlijk al geweest?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die mag dan zeker niet ontbreken xD
Mogguh trouwens![]()
Last Christmas van Cascada helaas wel... wat een drama-versie was dat!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef alors het volgende:Last Christmas van Wham is gewoon nog niet gedraaid volgens de statistieken (en ik heb em ook niet gehoord)
Puike omroep, OOG tv/radio.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goedemorgen! Wat een tetten
Owja... Oog TV was ook bij de opbouw:
idem voor Dieter Koblenz - Letzte Weihnacht!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef alors het volgende:Last Christmas van Wham is gewoon nog niet gedraaid volgens de statistieken (en ik heb em ook niet gehoord)
Eens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Last Christmas van Cascada helaas wel... wat een drama-versie was dat!
Coen en Sander hebben die gedraaid, maar die staat niet in de statistieken want het was bij praatje plaatje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
idem voor Dieter Koblenz - Letzte Weihnacht!
U vraagt, wij draaien...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
Tvp voor Iron Maiden - Run to the Hill live @ Rock in Rio
Dammit, nu heb ik dus weer de hele dag dat liedje in m'n hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |