Kruistocht tegen anti-klachten begonnen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:43 schreef zovty het volgende:
Is ze lekker?
Kanker op met je antiklachten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef H.FR het volgende:
Ze probeert je op te voeden, dat lijkt me juist een nobele daad.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:43 schreef timonicious het volgende:
Hai,
Ik had laatst een vraagje aan mijn stagebegeleidster. Dus ik vraag heel netjes:
"Hé pssssssssssssssssst, meisje, kom eens hier!"
zegt ze:
"NEE"
dus ik had zoiets van.. 'HOERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!'
zegt ze:
"Je kan ook gewoon vragen of ik even tijd heb, dat is een stuk netter"
neem dan een pruik voor haar meequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef timonicious het volgende:
[..]
Goed lichaam, maar geen lekkere kop + kort haar.. dat is bij mij iig nogal een afknapper.
Hahah ja dat dacht ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef TGVkopper het volgende:
Ik heb het even voor je verbeterd, TS
[..]
Tijdje geleden al, maar ik boek nog niet echt veel tereinwinst.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Kruistocht tegen anti-klachten begonnen?
met een masker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
neem dan een pruik voor haar mee
geef haar de zakquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef timonicious het volgende:
[..]
Goed lichaam, maar geen lekkere kop + kort haar.. dat is bij mij iig nogal een afknapper.
Zo spreek je een kleuter toe. Vind het ook nogal uit de hoogte.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:43 schreef timonicious het volgende:
Hai,
Ik had laatst een vraagje aan mijn stagebegeleidster. Dus ik vraag heel netjes:
"(naam), zou je even hierheen kunnen komen"
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef Dj_unkie het volgende:
TS De stagebegeleidster is een huilebalk
een butherface dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef timonicious het volgende:
[..]
OMFG HAHHAHAHAHA LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO KEKEKEKEKEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef UnderSiege het volgende:
HAHAHAHAHA toen ik de TT las dacht ik aan:
[ afbeelding ]
HAAHAHAHAHHA ROFL VAAGGG![]()
![]()
![]()
Leuke (matige) garp....quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef UnderSiege het volgende:
trouwenstrouwenstrouwens....
Heet ze Ina??????
Dat moet je zeggen: wat doe je VAAGina![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAAAAAAAA HIHIHIHOHOHOHOHIHIHHIHHOHOHOOH
COPTER COPTER COPTER COPTER ROFL COPTER COPTER!!!!!
IK BEN ZO FUCKING GRAPPIG HEER EN MEESTER DER GRAPPEN GHAHAHAGADG!!342!123!@!@!@!@!
TWIET TWIET ROFL!!![]()
: D: D: D: D:D:
: D:D:
![]()
D: D:D:D D: D:
![]()
![]()
![]()
: D: D: D:
|
Forum Opties | |
---|---|