Neen, geregistreerd astmapatiënt. Al heb ik daar weinig/geen last meer van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:39 schreef Ensaf het volgende:
Hoezo val je in de risicogroep?
Ben je een zwangere vrouw?
Tel er nog even 15 jaartjes bij opquote:
Bijna goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:46 schreef Beach het volgende:
In wat voor gehucht woon je waar de mensen zo praten; Heerlen ofzo?
Er zit maar een paar kilometer verschil tussen.Ik weet iig gelijk uit welke provincie TS komt.quote:
Tsja, er zijn maar 3 noordelijke provincies, waarvan slechts 2 het échte noorden zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zit maar een paar kilometer verschil tussen.Ik weet iig gelijk uit welke provincie TS komt.
(Verkapte ik-ken-ook-Grunnegs-proaten-post)
Ik moest gelijk aan Drenthe denken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zit maar een paar kilometer verschil tussen.Ik weet iig gelijk uit welke provincie TS komt.
(Verkapte ik-ken-ook-Grunnegs-proaten-post)
Het is zeker geen Limburgs. Limburgs kan ik niet verstaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef valek het volgende:
Dat is toch Limburgs? Of zijn de noordelijke provincies en Limburg 1 pot nat?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen keek zij toch even:
[ afbeelding ]
Ik las "Je had haar gezicht moeten geven".quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:08 schreef Bastian het volgende:
Je had haar zo'n gezicht moeten geven:![]()
Muhahaha, nu heb je mini-RFID-chips van de NWO in je lichaamquote:Op vrijdag 11 december 2009 05:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vandaag ging ik de tweede Mexicaanse griepprik ophalen, gewoon omdat het kan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Maarrrrr
De vraag is nu:
Zou je haar geven?
Van de eerste geen last gehad en wss ook niet van de tweede danquote:
Alle Nederlandse dialecten lijken op elkaar(ja, zelfs het Fries!)quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef valek het volgende:
Dat is toch Limburgs? Of zijn de noordelijke provincies en Limburg 1 pot nat?
Drents is anders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Drenthe denken.
Onjuist, hetgeen wat jij postte komt fonetisch vrijwel overeen met Drents.quote:
TS kaapt de vaccins weg voor echt zieke mensen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neen, geregistreerd astmapatiënt. Al heb ik daar weinig/geen last meer van.
Drenths-Grunnings lijkt wel op elkaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Onjuist, hetgeen wat jij postte komt fonetisch vrijwel overeen met Drents.
Groningse vader,Drentse moeder,dan krijg je dat. Maar wat TS schreef kwam duidelijk uit Stad en Ommelandquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Onjuist, hetgeen wat jij postte komt fonetisch vrijwel overeen met Drents.
Als je hier net over de Duitse grens heel plat gaat praten en die Duitser ook dan is het bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
doe bist klinkt Duits.
TS is een Duitser
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:24 schreef kless het volgende:
Misschien was het wel westerkwartiers wat ts hoorde
Las ik ook ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik las "Je had haar gezicht moeten geven".![]()
Toch vind ik dat weer op Fries lijken als je het hoort.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:24 schreef kless het volgende:
Misschien was het wel westerkwartiers wat ts hoorde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |