Neen, geregistreerd astmapatiënt. Al heb ik daar weinig/geen last meer van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:39 schreef Ensaf het volgende:
Hoezo val je in de risicogroep?
Ben je een zwangere vrouw?
Tel er nog even 15 jaartjes bij opquote:
Bijna goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:46 schreef Beach het volgende:
In wat voor gehucht woon je waar de mensen zo praten; Heerlen ofzo?
Er zit maar een paar kilometer verschil tussen.Ik weet iig gelijk uit welke provincie TS komt.quote:
Tsja, er zijn maar 3 noordelijke provincies, waarvan slechts 2 het échte noorden zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zit maar een paar kilometer verschil tussen.Ik weet iig gelijk uit welke provincie TS komt.
(Verkapte ik-ken-ook-Grunnegs-proaten-post)
Ik moest gelijk aan Drenthe denken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zit maar een paar kilometer verschil tussen.Ik weet iig gelijk uit welke provincie TS komt.
(Verkapte ik-ken-ook-Grunnegs-proaten-post)
Het is zeker geen Limburgs. Limburgs kan ik niet verstaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef valek het volgende:
Dat is toch Limburgs? Of zijn de noordelijke provincies en Limburg 1 pot nat?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen keek zij toch even:
[ afbeelding ]
Ik las "Je had haar gezicht moeten geven".quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:08 schreef Bastian het volgende:
Je had haar zo'n gezicht moeten geven:![]()
Muhahaha, nu heb je mini-RFID-chips van de NWO in je lichaamquote:Op vrijdag 11 december 2009 05:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vandaag ging ik de tweede Mexicaanse griepprik ophalen, gewoon omdat het kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |