Hey, da's een goeiequote:Op vrijdag 11 december 2009 01:26 schreef Schuttingbeer het volgende:
In welke stad studeer je?? Misschien zit er een 'Sac' (Studenten Alpen Club) bij jou in de buurt.. daar zitten dan wel mensen bij die je wat kunnen vertellen en die je kunnen sturen naar wat jij wil.
Nee, dat het makkelijk zou worden ging ik al niet vanuit. Ik ben van plan om ook zoveel mogelijk te gaan sparenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:29 schreef Schuttingbeer het volgende:
TSAC (http://tsac.climbing.nl/) ... ff met die mensen in contact komen.. rondvragen.. etc..
Je hebt nml. nog wel wat nodig qua materiaal, het plannen van je reis, het voedsel dat je meeneemt.. denk maar niet dat 't allemaal zo makkelijk gaat..
Omfg, ik ben wél serieus van plan wat leuks te doen ja? Niet expres gevaren opzoeken enzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:31 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Echte survivors nemen niks mee, behalve een machete.
Bear Grylls style.
.....
Neem wel een hele cameracrew mee die je helpt als nodig.
Bear Grylls is een laffe borrelaar...quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:31 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Echte survivors nemen niks mee, behalve een machete.
Bear Grylls style.
.....
Neem wel een hele cameracrew mee die je helpt als nodig.
Waarom denk je dat ik dat van de cameracrew eronder zetquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:34 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Bear Grylls is een laffe borrelaar...
Ja, maar ik wilde je ook alleen steunen in je argumentquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat van de cameracrew eronder zet
Oke danquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde je ook alleen steunen in je argument
Bear Grylls heeft wel wat toffe touwtechnieken en andere dingen.. maar voor de rest is 't een beetje een laffe showman.. Les Stroud doet echt survivallen en doet niet 'alsof' ie in een situatie zit,.. maar hij zit echt in z'n eentje in die situatie. Dit filmpje is eigenlijk een vertaling van mijn mening..quote:
Ja. Desnoods in de helft, je wilde immers een zware tocht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou is Oslo - Bergen 304.52 km, is dat nog te lopen in een week of 2?
Vind die Bear Grylls wel tof om naar te kijken en hij heeft echt wel skills heeft ook bij navy seals of iets dergelijks gezeten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:49 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Bear Grylls heeft wel wat toffe touwtechnieken en andere dingen.. maar voor de rest is 't een beetje een laffe showman.. Les Stroud doet echt survivallen en doet niet 'alsof' ie in een situatie zit,.. maar hij zit echt in z'n eentje in die situatie. Dit filmpje is eigenlijk een vertaling van mijn mening..
Maar we raken wel redelijk offtopic zo...
TS.. suc6
304 km in 7 dagen = 43 km per dag...lijkt me vrij zwaar, over bergen enzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja. Desnoods in de helft, je wilde immers een zware tocht.
Maar een km of 30 per dag lijkt me sowieso heel goed te doen.
De meeste fokkers zijn autist en gaan amper hun huis uit, dus....quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar er is niemand hier die ervaring heeft met dit soort tochten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |