quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef _Michiel_ het volgende:
Hé, maar hij is zielig, want z'n vriendinnetje is dood.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef _Michiel_ het volgende:
Hé, maar hij is zielig, want z'n vriendinnetje is dood.
Dude, je hebt niet opgelet op school: je moet ze zwanger maken, niet dood.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef zovty het volgende:
[..]Al mijn vriendinnetjes gaan ook dood.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En terecht dat ie dood is, de zeug, beetje domme kinderboekjes schrijven de hele dag en verder geen fuck uitvoeren
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En terecht dat ie dood is, de zeug, beetje domme kinderboekjes schrijven de hele dag en verder geen fuck uitvoeren
inderdaad, met zijn schore kk stem bij paul en wittenman een beetje tof zitten doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef zovty het volgende:
Ik vindDinand Woesthof
onverklaarbaar stom. Geeft niet, we komen elkaar toch zelden tegen en in veruit de meeste gevallen kan ik hem gewoon wegzappen.
Opgelost.
Slo... nee. Geen slotje..
Want nou zat die gladjakker net dus hele zinnige dingen te zeggen bij Pauw en Witteman.
En dat is mijn klacht. En daar moeten jullie het mee doen.
Ja want dat is alles wat ze deed.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zo is 't meid, dat is het belangrijkste. Hij kan de zwakzinnigste taal evah uitslaan, maar zolang hij 'niet lelijk' is, kan dat altijd als argument worden opgevoerd.quote:
Ik zet het geluid uit wanneer hij op tv verschijnt, dus het boeit me verder niet echt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is 't meid, dat is het belangrijkste. Hij kan de zwakzinnigste taal evah uitslaan, maar zolang hij 'niet lelijk' is, kan dat altijd als argument worden opgevoerd.
Eerst was U2 (en dan vooral Bono) toch zijn grote inspiratie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn grootste voorbeelden zijnElvis
Presley
en
Andre
Hazes
, niet zo gek dus dat hij kutmuziek maakt
Die staan anders beiden in de top 2000. Dat betekent dat iedereen het goede muziek vindt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn grootste voorbeelden zijnElvis
Presley
en
Andre
Hazes
, niet zo gek dus dat hij kutmuziek maakt
De meerderheid heeft niet altijd gelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:40 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Die staan anders beiden in de top 2000. Dat betekent dat iedereen het goede muziek vindt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef Lundegaard het volgende:
Je zou maar de vrouw zijn van Dinand. De hele dag die vreselijke stem aanhoren. En dan zingt-ie ook nog.
Je zou er spontaan een dodelijke ziekte van krijgen..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is 't meid, dat is het belangrijkste. Hij kan de zwakzinnigste taal evah uitslaan, maar zolang hij 'niet lelijk' is, kan dat altijd als argument worden opgevoerd.
Ehm, neequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:40 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Die staan anders beiden in de top 2000. Dat betekent dat iedereen het goede muziek vindt.
Met een aardappel in z'n strot.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dinand is een arrogante kwal
Probeer ik ook altijd bij mn bitch, werkt alleen niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zet het geluid uit wanneer hij op tv verschijnt, dus het boeit me verder niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |