quote:"Na dit kinderachtige gedoe zet ik jullie op de zwarte lijst van mensen die we geen aanbiedingen meer gaan geven en we zullen je hiervoor dus niet meer bellen"
zeg mobieltje waar gaan je hene zo alleenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Sta ik even met huisgenootjes op de gang te ouwhoeren tot m'n mobiel gaan.
Jij ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef DuTank het volgende:
Dat jij door de spellingstest toentertijd heen bent gekomen, zeg!
Ben blij dat ik net nieuwe batterijen in m'n toetsenbord heb gedaan anders ontbreken de helft van de tekens en spatiesquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef DuTank het volgende:
Dat jij door de spellingtest toentertijd heen bent gekomen zeg!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/799/quote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook.
Verder is het maar een kromme zin.
Wel verdomme!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/799/
En die zin is gewoon recht. Daarbij komt ook nog eens een keer dat jij het waarschijnlijk op een andere manier opgeschreven had, aangezien iedereen zijn eigen schrijfstijl heeft.
Ga iemand anders vervelenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/799/
En die zin is gewoon recht. Daarbij komt ook nog eens een keer dat jij het waarschijnlijk op een andere manier opgeschreven had, aangezien iedereen zijn eigen schrijfstijl heeft.
Ooooh wat heb ik zin om een foto uit je FoBo op te fokkenquote:
Doe maar hoor leef je uitquote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooooh wat heb ik zin om een foto uit je FoBo op te fokken
Maar ga ik niet doen, want dan krijg je dat FoBo geflame weer, wat ik zo kansloos vind
Doe nou maar gewoon als je zo grappig bent moet je het laten zien ookquote:
Ik zit toch duidelijk net te verkondigen dat ik FoBo-flames kansloos vind of niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon als je zo grappig bent moet je het laten zien ook
Ik verwahct een dikke anticlimax
Ga dan geen dingen suggereren nerd en ga je mond wassenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit toch duidelijk net te verkondigen dat ik FoBo-flames kansloos vind of niet?
Ik ben toch echt heel duidelijk geweest, nerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga dan geen dingen suggereren nerd en ga je mond wassen
Ga weg danquote:Op donderdag 10 december 2009 23:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben toch echt heel duidelijk geweest, nerd.
Uhu, deze kerel ging hard K.O. andersquote:Op donderdag 10 december 2009 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ipv dat je de plank misslaat, schop je het hoofd mis
way to go
Ja, ik begon bij Drizzt_DoUrden en ga verder bij jouquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zal me echt m'n kont roesten
[..]
Kom dan in ieder geval met iets leuks zodat ik er ook wat aan hebquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik begon bij Drizzt_DoUrden en ga verder bij jou
Dat is nou net het hele eieren eten, dat jij er dus niks aan hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom dan in ieder geval met iets leuks zodat ik er ook wat aan heb
Daar ga je niemand z'n dag mee verpesten hoor die mensenz ijn wel wat gewendquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:39 schreef SadKingBilly het volgende:
Jup, poosje geleden ook gehad.
Doos aan de telefoon: "Mag ik u een paar vragen stellen"
Ik: "Nee."
Doos: "Mag ik u vragen waarom niet"
Ik: "Nu doet u het toch"
Doos: "Huh? Wat bedoelt u?"
Ik: "Ik gaf duidelijk aan dat u mij geen vragen mocht stellen en toch doet u het. Buitengewoon onbeschoft. En met zo'n bedrijf zou ik in zee moeten gaan, dat gelooft u zelf niet. Goedendag."
En weer heb ik grondig de dag van een onderbetaalde huppelkut verpest
Dat zijn geen officiele sites waar ze mee in zee hoeven gaan, dikke onzin dit soort sites.quote:
Het is weldegelijk betrouwbaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen officiele sites waar ze mee in zee hoeven gaan, dikke onzin dit soort sites.
Je bent alleen koeielomp als je je nummer daar gaat invoeren. Drie keer raden naar welke database jouw nummer gaat
Hmm toen ik vorig jaar in een callcenter werkte was het nog de grootste onzin, dan zullen ze tegenwoordig weer andere regels hebben, daar gaven ze toen ook dat ze van dat soort sites ook gegevens af haaldenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:05 schreef Judeljuud het volgende:
Ik geloofde er ook totaal niet in, maar ik werd toevallig vanmiddag gebeld door m'n telefoonproviderding. Of ik er aan had gedacht om m'n abonnement te verlengen. Ik zei dat ik dit soort dingen niet via de telefoon regel, maar dat ik daarvoor liever naar de winkel ga. Dat was prima, ze raadde me aan na ons gesprek niet direct op te hangen, omdat ik dan in een keuzemenu zou komen waarin ik kon aangeven dat ik niet meer door dit soort bedrijven telefonisch gecontacteerd wenste te worden. En zo geschiedde. Ik had helaas geen tijd om het menu te volgen, maar er werd gezegd dat je je gegevens ook op 'bel streepje me streepje niet punt en el' in kon voeren. Dus vandaar mijn tip!
Ik had DELA jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
laat me raden TS: DELA ?
Die hongen bij mij een aantal weken geleden ook 3x aan de lijn......
Gevolgd door twee weken lang een telefoonterreur van andere bedrijven die allemaal belden voor een persoon die niet mijn naam droeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |